<3 Tienweken afteltopic apr/mei 2016 <3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marievs, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hihi oke spannend joh!

Ik spuit sochtends 22, met lunch 12 en bij t avond eten ongeveer 3. Ik hoef heen langwerkende omdat mn nuchtere waarde altijd goed is.
    Hier houden ze t goed in de gaten met echo's maar laten ze je eventueel doorlopen tot 40 wk als alles goed gaat en niet langer. Maar in mijn geval zal t tussen wk 38 en 39 wk worden zoals t er nu uitziet.

Hier met vlagen nesteldrang. Deze week niet
    Zo terwijl ik nog wel wat dingen op orde wil hebben voor 37 wk haha

2. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    Nesteldrang! Pfff haha... Dat heb ik al vanaf week 20 denk ik. Heel het huis opnieuw ingericht en alle kasten uitgedaan, gepoetst en kamertje klaar gemaakt. Nu nog de laatste dingen en dan kan ze komen. Op een of andere manier denk ik niet dat ze van plan is zelf te komen voor de geplande datum. Denk echt dat ik me rot schrik. Wil ook dat alles gedaan is voordat ik een ks krijg...

3. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Nesteldrang..Pfff haha ik heb het wel, maar kan niet zoveel &#128553;

Hebben jullie ook zo last van je buik met bukken, zoals wc poetsen, schoenen aandoen, etc

4. Muzieknootje.. Bukken doe ik al niet meer! Best handig dan een peuter die je helpt met je schoenen pakken enzo hahah
    Als ik iets laat vallen laat ik t liggen. Ik kan t gewoon niet meer.
    Afdrogen na douchen is al ellende.. Nagels knippn van mn tenen pffff..

5. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Nesteldrang is echt de laatste week ofzo hier pas gekomen, mag van mezelf vandaag helemaal niks doen, net 2 uren geslapen op de bank..
    Vanmiddag even een uurtje oppassen op een dochter van een vriendin, net een jaar oud dus druk genoeg ;)..

Vriendlief is gister begonnen met nieuw slot op de voordeur (wilde ik ineens) heb nog plantjes buiten staan die ik in potten wil doen, terras reinigen (groene aanslag), regenpijp en een paar kozijnen moeten nog geverfd worden en de badkamer een grote beurt.. Euh.. Dat is t lijstje wel ongeveer... De kleine moet nog even blijven zitten dus hahah

En die buik zit indd mega in de weg, krijg al maagzuur bij t schoenen aantrekken..

6. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Nesteldrang. Ja hier ook last van maar ik kan helaas niks door de pijn. Wordt er gek van want liefste ga ik alles poetsen haha.

7. Vanavond maar eens de traktatie uitproberen voor mn dochtertje dr psz haha. Heb iets in mn hoofd maar wil
    Kijken of t werkt enzo. En voorbeeld maken want mn vriend moet ze dan tegen die tijd maken.. Zie je t voor je? Ik niet hahaha dus vanavond maar eens freubelen

8. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé dames

Even een vraagje

Lijkt het jullie leuk om samen een gesloten Facebook groep aan te maken?
    Zodat we alles kunnen bijhouden en posten en elkaar volgen tot de bevalling en daarna.
    Heb ik bij mijn vorige zwangerschappen ook gedaan
    En was erg gezellig met de meesten.meiden heb ik.nu nog contact...
    Zeg maar alleen een clubje van ons allen die hier zijn
    Kunne we leuke foto's etc plaatsen
    Mocht het jullie wat lijken dan hoor ik dat graag
    Niks verplicht &#128518;alleen als het je leuk lijkt

Liefs louisa

9. Ik vind t prima hoor.. Zit in nog 2 andere besloten fb's van hier. Die topic zijn inmiddels al
    Jaaaaaaaarrreeeen gesloten (zit hier pas 10 jaar bijna haha) dus is best leuk om dan zon clubje te hebben

10. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoii

Als er meedere meiden het leuk vinden
    Kunnen we een leuk en gezellig clubje maken in een besloten Facebook groepje
    Het lijkt mij ook heel erg leuk om elkaar via die weg te volgen

Ik hoor het wel of de rest het ook leuk vinden

Groetjes

11. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Hoi hoi was ik ook weer ff bijlezen onder het eten koken druk gekletst vandaag. Ik vind het goed een fb groep maar dan moet wel iedereen mee gaan is niet zo leuk als er een paar achter blijven.

Christtien fijn dat je een datum weet dat ze gaan inleiden nog even volhouden meid. Waar komen die gekneusde ribben enzo vandaan?

Oceanna weet je al of je naar huis mag?

marieke leuk lekker freubelen wat ga je maken? Ik moet ook nog iets verzinnen voor elise voor op de psz nooit aan gedacht haha

Nesteldrang pff praat er niet van &#128529; het is deze week wat minder gelukkig.

urine uitslag was goed lichte onsteking maar dat komt waarschijnlijk van het indalen dus de klachten zijn gewoon van de baby allemaal voorwerk en van het indalen &#128566; hopen dat het wat verweekt dan alvast daar beneden is het niet voor niks allemaal.

Ik denk dat ik vanavond de enveloppen maar is ga schrijven. Dan alleen nog het bedje opbouwen klossen onder het bed en alles wassen en klaarzetten. &#128522;

12. Zo lekker frietjes eten... Zin in hahahaha

13. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    20160320_165950.jpg

Mijn buik &#128522;

14. Ukkie gelukkig maar dat
    T geen blaasontsteking is!
    Ik heb de enveloppen al lang geschreven haha nu alleen nog kamertje schoon maken en bedje opmaken enzo.

Ik wilde eigelijk van die kleine flesjes gevuld met blauw witte manna's doen. Maar dat werd me toch wel erg duur. Dus toch maar besloten om dit te maken: (zie foto)

Idd wel mee eens dat t wel zo leuk is als dan iedereen dus meegaat naar zon fb clubje. Kan me voorstellen dat sommige t voor privacy redenen niet willen ofzo.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,1 KB
      Weergaven:
      5
  15. Mooie buik ukkie!!! Leuke
    Sloffen ook &#128521;

16. Zat net even op de lijst te kijken naar jullie leeftijden..

Waar ik 3 jaar geleden een van de jongste was van t clubje toen met mn dochtertje. Ben ik nu een van de oudste! Jezus nu voel ik me echt oud!!!! Hahhaha

17. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Wat een leuke traktatie! Dat zou je man moeten kunnen maken zou je zeggen! Wat heb je onder de muisjes gedaan? Glazuur??

Een besloten fb groepje vind ik prima, zit in nog een groepje vanuit de besloten 1-15 april groep en t is wel gezellig! Maar als de helft niet mee wil dan kunnen we beter straks bij de mamma's verder gaan zodat iedereen mee kan blijven praten. Moeten maar even inventariseren!

18. Dit is een foto van internet hoor haha heb se nog niet gemaakt haha maak er maar 1 op proef. Zijn gewoon die nijntjekoekjes (terwijl ik eigelijk een hekel aan nijntje heb hahahaha) met witte chocopasta en dan dus de muisjes. Vond t zon leuk idee. Weer eens wat anders dan de standaard lange vinger met muisjes. Laatst had een klasgenootje een cupcakje met muisjes.. Had ik bij mn dochtertje ook voor de visite. Ook leuk, maar ga dat dan niet ook doen zeg maar..

Moet binnenkort sowieso een topic worden geopent denk ik met mama's van t 10 weken aftel topic ofzo haha. Is denk ik al een april mama topic ergens? Maar ja daar kennen we dan de helft niet van.. Is toch anders. Weet ook niet of die er eigelijk is.. Waar zou die onder moeten staan eigelijk

19. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames

Lijkt me leuk of samen af te tellen na de bevalling
    En samen de laatste weken te delen kwa zwangerschap
    Het is gezellig op zo'n Facebook groep je leert elkaar ook beter kennen enzo en is ook leuk om elkaar na een tijd te ontmoeten met onze kleintjes..
    Doen heel veel meiden en is Harstikke gezellig
    Ik wacht t af wie er allemaal meegaan naar de Facebook groep en mocht er genoeg belangstellenden zijn kunnen we leuk 3en eigen groep gaan maken

Liefs

20. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Lijkt me erg gezellig om op Facebook gezellig te kletsen.
    Alles is goed met de kleine ze willen alleen op 5 april nog een extra hartfilmpje maken ter controle. Bij geboorte was ze volgens ziekenhuis 49cm en 3400gram. Heerlijk sinds 1 uur thuis met de kleine meid. Ga straks heerlijk vroeg naar bed.

Deel Deze Pagina