<3 Tienweken afteltopic apr/mei 2016 <3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marievs, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meis

Voor het gebakje was die 5.3 en na het gebakje 7.0
    En alles wat onder de 7.9 is goed dus prima voor een keertje
    Dit doe ik niet vaak hoor maar af en toe moet kunnen
    Voor de rest heb ik een goed eetpatroon met goede waardes gelukkig

2. Oooooooow dan kan je dat in feite elke dag wel eten joh! Heb geen insuline voor gespoten neem ik aan??
    Is t al lang bekend dat je suiker hebt?

Ik dacht ook
    Dat ik op Chocolade hoog zou prikken maar dat doe ik ook niet. Heel
    Apart haha. Taart durf ik niet aan. gek genoeg haha.
    Ach nog paar weekjes en dan kan ik weer lekker gaan bakken.. Mis dat wel

3. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi.meis

Nee geen insuline gespoten
    Spuit alleen smorgens 4 smiddags 4 en savonds voor het slapen gaan 12
    Dus valt mee...
    Vanaf week 15 is t al bekend maar goed dat we er achter kwamen dan kun je er tenminste wat aan doen..

Het is rustig op fb&#128518; hopen dat er nog meer meiden zich toevoegen..

Ik lig heerlijk te relaxen heb toch een last van.mn onderrug en bekken au au au au ....

4. Oo jeetje dan blijft t bij jou mooi stabiel. Als t al
    Zolang bekend is en je nog maar zo weinig hoeft te spuiten. Fijn!
    Hier met 26 wk bekend en ben met 28 wk ofzo gaan spuiten. Dus nu een kleine 2 mnd. En ben van 2-2-2 naar 22-12-4 gegaan haha. Maar ze worden nu lager dus hopen dat ik weer kan afbouwen strax.

Kan jij liggen met je bi?? Ik wou dat ik lekker kon liggen haha.
    Ik heb vandaag teveel
    Gedaan, boodschappen en geknutseld op een eet kamer stoel. Kan dus nu amper zitten liggen hangen lopen.. Zo maar weer pcm nemen voor t slapen gaan..

5. Oceanna hoe is t meid? Lekker aan t genieten? Zit je al in onze fb club?? Ff je naam aan ukkie anders doorgeven! &#128522;&#128522;

6. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Even een ego berichtje, vanmiddag 2 uren huilend op de wc gezeten.. Heb weer last van obstipatie.. Eerste 3 mnd ook veel last van gehad daarna was t ineens beter dan ooit met m'n stoelgang..

Vriendlief is nr de winkel geweest voor microlax, op de eerst beetje resultaat mr paste niet tussen de aambeien door pfff wat een hel.. En dan moet je nog bevallen... Echt als ik daar aan denk kijk ik er nu ineens tegenop... Nog maar zo'n klysma gedaan en daar net pas (na ruim 4 uren) resultaat op.. Vanaf morgen het hele riedeltje maar weer lactulose, lijnzaad, vezels, kiwi's en voorlopig nog maar wat extra curanol smeren , pilletjes zal ik niet extra nemen... Zucht... Kan de komende week niet meer zitten ben ik bang zo groot zijn de aambeien... Sorry voor de smerige ego post, maar moet t even kwijt.. Snik.. Trusten!

7. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Kan de uitnodiging voor de besloten groep niet vinden trouwens..

En slank wil ik mezelf niet noemen had voor de bevalling maat 40/42 1.71 m en woog 83 kg, heb t idee dat ik door de zwangerschap afgevallen ben, maar weeg inmiddels wel bijna 92 kg ookal weet ik dat dat niks is qua hoeveelheid aankomen.. Had verwacht dat ik de 100 wel zou halen, mr t is nu een doel om er onder te blijven

8. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Simmer echt vervelend van de aambeien jeetje wat erg. Misschien een tip maar bij mij werd er regelmatig een warm washandje daar tegen aangehouden tijdens het persen heb nu wel iets aambeien maar valt bij mij gelukkig mee misschien wilt het helpen. Succes ermee en snap dat je daar ff je ei over kwijt wil. Nu we het er toch even over hebben vandaag voor het eerst na de bevalling dat ik weer kan gaan. Maar goed ik ging voor de zwangerschap maar 2 hooguit 3 keer per week. Tijdens de zwangerschap kon ik bijna elke dag :D

Vannacht een stuk betere nacht dan de vorige. De eerste nacht thuis was echt huilen en huilen ze wilde alleen maar vast gehouden worden Door men man of mij. Nu afgelopen nacht hele nacht op haar kamertje geslapen en maar 2 keer beetje voeding gekregen echt heerlijk kunnen slapen tussendoor. Voel me stuk meer uitgerust.:D

Hebben jullie dames nog een beetje kunnen slapen?

9. Simmer ai niet fijn. Merk dat de stoelgang hier ook weer beroerder word.. Irritant!

Oceanne fijn dat t nu beter ging. Arme drommel
    Moest natuurlijk erg wennen.. Hoop dat ze vanaf nu gewoon lekker door slaapt.

Hier weer een grote ellende. Mega pijn in rug en bekken.
    Hele nacht kotsmisselijk geweest.. Dus mn suiker zal wel aan t schommelen zijn geweest. Nu is hij goed. Dus maar even wat eten en dan ga ik maar weer naar bed.. Ben zoo moe

10. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden...

Hier weer een beroerde nacht.pfff
    Moest steeds er uit om te plassen erg irritant
    Manlief die zo erg snurkt omggggg zat me echt op te vreten
    Hormonen &#128518;&#128518;&#128514;&#128514;ben nu echt kapot heb bijna niet geslapen
    Langzaam komen er wat mensen bij in het f.b clubje leuk!!

@ marieke vervelend dat je zo misselijk was denk indd dat je zuiker aan het schommelen was heb ik ook vaak...
    Mijn bekken en rug doen ook.zon pijn
    Rustig aan doen meis!

@sinmer ook ik heb zo'n last van aambeien doet soms ook echt zeer hopen dat t snel weer over is

Hebben jullie nog plannen voor het weekend?
    Ik ga straks even lekker na de markt met de manlief en kids

11. Suiker waardes zijn goed. Blijf beroerd.. Bah. Bloeddruk is ook goed..
    Zal wel door t slechte slapen dan komen

12. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Simmer wat vervelend meid obstipatie begint hier nu ook weer een beetje ik gebruik dan savonds meestal venkel thee

marieke vervelendvan de pijn zeg hier ook als ik op een gewone stoel heb gezeten voel niet fijn als je dan opsta

oceanna fijn dat ze zo goed geslapen heeft vannacht!

13. Zit iedereen inmiddels in de fb? Of wie missen we nog? Oceanna geloof ik

14. Marvies mis ik nog

15. Muzieknootje

16. Christien

17. Klavertje en nan?

18. Freddel?

19. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Ik mis nog! Moet ik mijn naam even doorgeven aan ukkie?

20. Ja christien als je doen wilt &#128522;&#128522; gezellig!!

Nu de andere nog haha

Deel Deze Pagina