<3 Tienweken afteltopic apr/mei 2016 <3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marievs, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    Sorry beetje late reacties op iedereen.

Zwangerschapsdiabetes: ik snap echt niks van al die waardes, pff wat lijkt me echt lastig om te hebben. (leef me jullie mee)

Simmer: Snap goed dat je dat even kwijt wilt is niet niks denk ik.

Oceanne: Als ik het zo lees over je dochtertje wordt ik echt jaloers haha ik wil ook dat ze er is. Nog maar even geduld &#61514;

2. Geeft niet hoor nonnie..

Mja maar goed ook dat je niks van die waardes snapt van de diabetes.. Ik snap er zelf vaak ook niks van haha.
    Maar elke keer die insuline spuiten word me onderhand een beetje beu

3. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    Ik ben trouwens donderdag naar de stad geweest en donderdag, vrijdag en vandaag heel erg last van mijn bekken... Merk echt dat het nu sinds paar weken zwaarder wordt. Maar duurt niet lang meer :)

4. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Christien zit erbij Priscilla is uitgenodigd nu de rest nog &#128522;

Nonnie ik krijg ook steeds meer last met lopen niet fijn&#128529;

5. &#128077;&#127995;

Hier vanmiddag t bedje enzo opgemaakt. Ook mega last van mn bekken.

Ik kan afgelopen dagen niet eens meer normaal zitten. Alleen maar met benen omhoog op de bank. Als ii gewoon zit zoals op een stoel, dan gaat mn kont dood en tintelen. Zooo irri

6. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ukkie ik zal je even een pb sturen :) kun je me uitnodigen!

Oh meiden, wat vervelend met dat slapen enzo.. Ik slaap op zich nog wel redelijk, de ene nacht beter dan de andere. Veel rugpijn en daardoor wakker :(

Volgens mij staat m'n uitgerekende datum er njet bij: 15 april. We weten wel wat het geslacht is, maar houden dat geheim. Das trouwens erg moeilijk, maar nu nog maar twee weken en dan mag iedereen het weten haha.

Ik maak me stiekem ook wel beetje druk om de keizersnede. Ik vind het heel spannend!

Voor komende nacht; slaap lekker iedereen, hopelijk kunnen jullie beetje slapen

7. Leuk muzieknootje! Zie wel als ukkie je heeft toegevoegd.. Dan kan ik je op t lijstje erbij zetten daar &#128522;

Hier weer redelijk geslapen, net even 27 gevulde eieren gemaakt hahaa
    Nu aankleden en naar mn fam. Fijne dag allemaal

8. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Dat zijn veel gevulde eieren Marieke! Grote familie?

Fijne Paasdagen voor iedereen! Dit jaar zijn we nog met z'n tweetjes. Volgend jaar zijn onze kleintjes erbij :D

9. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Zo dat is aardig wat marieke haha

Fijne Pasen iedereen. Muzieknootje ik voeg je toe &#128522;

10. Zoo weer thuis helemaal gammel.

Waren met 12 man, dus 2 eitjes pp zit je al aan 24.. Hihi
    Moet altijd eieren maken, vinden mn eitjes altijd zo lekker

11. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    Muzieknootje ligt jou kindje ook in stuit? Sorry als het al gezegd is... Heb jij ook een geplande ks? Heb je de datum al? Wij wel alleen hebben nog tegen de familie gezegd dat we de datum nog niet weten. Anders gaan ze allemaal raden, dat lijkt me moeilijk. Sommige kwamen al met hun agenda naar me toe uhh doe maar niet 6 april en 7 april kan wel maar 8 april niet haha... Moest ik wel mee lachen..

12. Haha ken dat, vandaag ook veel
    Te horen gekregen, wanneer komt
    T?? Dan en dan kan t niet hoor!!

Dat maken wij zelf wel uit denk ik dan haha.
    Ga hier de datum ook niet zeggen tegen mensen hoor.
    Alleen mn ma strax, maar ja dat moet wel
    Want die gaat op onze dochter passen

13. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    Moet er ook niet aan denken dat ik de datum + tijdstip zeg en dat ze dan zelf naar het zh komen en gaan zitten wachten tot ze dr mogen zien.. Ik wil kijken hoe ik me voel en lijkt me leuk om te bellen (als je er aan toe bent) dat ze geboren is.

14. Precies!!

Ik zou bijv heel graag willen dat als het geboren is dat mn dochtertje als eerste, alleen, komt. (Bedoel dus dat zij even alle rust met alleen papa en mama heeft om broertje te ontmoeten) maar ja, omdat mijn ma oppast ben ik beetje bang dat zij dan met haar naar t zh komt. Wat aan de ene kant logisch is, anders moet
    Mn vriend heen en weer rijden.. En miss lullig voor mn ma, maar aan de andere kant ben ik bang dat mn ma dan alle aandacht ineens weghaalt van de baby voor
    Mn dochter enzo.. Dus weet nog niet zo goed hoe ik dat moet gaan doen... Hoe doen jullie dit??

15. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    Het is ons eerste kindje dus daar kan ik niet over mee praten. Mijn zusje krijgt nu haar 3e en toen zij haar 2e kindje kreeg heb ik op de oudste gepast. Ze is toen thuis bevallen en belde me toen ik kon komen met de oudste. Ik vond het heel normaal dat hij eerst naar boven ging om kennis te maken met zijn zusje. Hij is toen denk ik wel 45 min alleen als eerste boven geweest dus dat ze alleen met hun gezinnetje waren. Ik denk dat dit ook veel beter is voor de andere kinderen omdat ze zoiezo moeten gaan wennen aan de veranderde thuis situatie en denk dat ze er dan beter mee om kunnen gaan. Ik zou dit gewoon tegen je moeder zeggen, ik weet nog wel dat ik dat helemaal niet raar vonden dat ze het zo wilden..

16. Gelukkig iemand die t snapt hahaha

Mijn moeder kijkt nogal vaak anders tegen dingen aan als dat ik doe, zo vind ze t ook raar dat ik niemand de datum wil vertellen strax als we t weten. Zei tegen haar dat zij t vanwege haar werk en vrij krijgen dus wel zou horen maar dat ze t niet tegen andere moest
    eggen. Vond ze maar apart. Dus ben bang dat ze hier ook moeilijk over gaat doen ..
    Dus maar even kijken hoe ik dat subtiel kan brengen &#128519;

17. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ja onze kleine ligt ook in stuit. Al maanden. Ze hebben voorgesteld om de kleine te draaien met zo'n uitwendige versie, maar ik zag dat niet zitten. Ergens denk ik dan; kindje ligt niet voor niks al maanden zo. Waarom de natuur zo forceren met een kans dat het niet goed gaat.

De datum weten we ook nog niet jammer genoeg. Maar als we het weten zeggen we dat ook tegen niemand. Dat is in ieder geval de planning haha.

Waarom krijgen jullie ook alweer een ks?

18. Ik krijg Ks door vorige bevalling. T word inleiden of ks en inleiden doe ik nooooooooit meer.. Dus ks it is

19. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Marieke onze dochter was bij mijn schoonouders tijdens de bevalling. Ze heeft ook eerst alleen kennis gemaakt met haar broertje en daarna pas mijn schoonouders ik vind dat ook heel normaal hoor ze moeten even rustig de tijd krijgen om te wennen aan de nieuwe baby toch?

20. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames

Pff wat een nacht weer ...last van harde buiken enzo niet prettig...nu gelukkig over.
    Hebben jullie nog plannen voor vandaag?
    ik niet lekker een relaxt dagje ga ik er van maken
    Ik moet deze week de geboorte kaartjes afwerken...en nog een aantal kleine dingetjes
    Jullie al helmaal klaar ?

Fijne dag dames

Deel Deze Pagina