Uitgerekend 16 mei t/m 31 mei!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door roever, 8 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisalisalisa

    Lisalisalisa Bekend lid

    21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    ja enorm
    Je weet het niet he.
    En gezien onze 2 vorige ervaringen. en allerlei horror verhalen online.
    Ik ben nu eigenlijk nog niet happy. Voor mij is dat 'nog niets'. ben alleen heel misselijk etc.
    Maar ik bescherm me zelf voor het mogelijk fout lopen.
    Op mijn werk weten 2 collega's het en mijn partner weet het uiteraard. that's it :)
     
    Maan84 vindt dit leuk.
  2. Nina2011

    Nina2011 Bekend lid

    13 mei 2014
    589
    304
    63
    Goed van jou!! En vanaf nu alleen maar vooruit proberen te kijken!
    Ik ben ook enorm onzeker.. poeh blij als ik de baby ga voelen zeg, maar dat duurt nog even hiji
     
    Maan84 vindt dit leuk.
  3. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Oh lekker! Zo herkenbaar ook. Wat mij ook meteen onzeker maakt. Iedereen is maar misselijk etc. ik heb daar niets geen last van. Ik weet wel dat ik daar blij mee moet zijn en het niets hoeft te zeggen. Maar dat zei ik vorige keer ook tegen mezelf en toen was het toch mis. Je wil jezelf toch wat beschermen ofzo...Ik weet het niet maar laat het maar snel maandag zijn!
     
    Maan84 vindt dit leuk.
  4. Eevie82

    Eevie82 Bekend lid

    2 jun 2018
    888
    1.184
    93
    Vrouw
    Hoe laat ben je maandag aan de beurt @Sooff ? Ik snap je onzekerheid heel goed en ga hard voor je duimen! Hoe mooi zou het zijn als je deze zwangerschap zonder (noemenswaardige)kwaaltjes doorkomt :thumup:

    Waarschijnlijk word ik morgen bij de termijnecho een dagje vooruit gezet, tot nu toe kwam ze met metingen steeds op 16 mei uit. Als dat morgen weer zo is zal ik de lijst aanpassen :) Jij ook veel plezier en succes bij de termijnecho morgen @Citroentje93 hoe laat mag je?
     
    Sooff, Citroentje93 en Maan84 vinden dit leuk.
  5. flothe

    flothe Bekend lid

    27 dec 2017
    540
    334
    63
    Zo herkenbaar die onzekerheid dames!

    @Sooff ik wilde net vragen of er ook dames zijn die niet zo misselijk zijn :roflmao: Ik ben wisselend misselijk, lijkt wel iets beter te worden afgelopen twee weken. Wel hele pijnlijke borsten en ook nog wel goed moe. Maar hier ook; kan niet wachten tot maandag! Mijn buik is wel echt aan het groeien, dus ik ga er maar vanuit dat alles goed zit ;)
     
    Maan84 vindt dit leuk.
  6. Nina2011

    Nina2011 Bekend lid

    13 mei 2014
    589
    304
    63
    Gister kon ik water nog niet meer binnen houden.. spuge spuge en vandaag lijkt bijna niks aan de hand te zijn.. wat me natuurlijk weer onzeker maakt.. het is ook nooit goed he?! Ik vertel me zelf dan maar weer voor de 80ste x vandaag dat het elke dag kan wisselen en niks zegt..
    De dagen kruipen voorbij.. iemand een tijd machine?
     
  7. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Hoi dames ik lees af en toe mee ben niet meer actief. Ik ga mijn best doen heb wel heel wat terug gelezen
    Sterkte voor alle dames waarbij t niet goed is gegaan :(.

    Met mij gaat het goed en hoop met de baby ook, ik mag morgen om 17.20 en zal dan met een hopelijk mooie update komen! Qua kwalen ben ik bijna niet meer misselijk, heb ik wel veel bekkenpijn en gevoelige borsten. De vermoeidheid komt wel ineens terug deze week...kan ook door mijn zoontje komen die snachts niet meer goed door slaapt.

    Hoe gaat het met jullie ladies
     
    sannekrul vindt dit leuk.
  8. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Dankje wat lief. Daar heb je gelijk in dat zou super zijn. Ik ben ook heel dankbaar dat we al zover zijn gekomen. Ik heb jaren gedacht dat het überhaupt niet meer voor ons weggelegd was. Dus ergens zijn we al zover gekomen. OZp mijn nuchtere momenten denk ik hoe het ook loopt ik kan het niet veranderen. Maandagochtend 11 uur mag ik heen.

    Spannend morgen hoe laat mag jij? Ik ben benieuwd wat je uiteindelijke datum wordt. Lekker van genieten morgen ♥️
    @Citroentje93 jij ook heel veel succes morgen. Hopelijk hebben jullie mooie beelden!
     
  9. Nina2011

    Nina2011 Bekend lid

    13 mei 2014
    589
    304
    63
    Succes vandaag dames!!
     
  10. Maan84

    Maan84 Fanatiek lid

    6 mrt 2020
    1.558
    866
    113
    Ede
    Succes, meiden! Laat even weten hoe het was.
     
  11. furby

    furby Bekend lid

    14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Succes vandaag dames!!

    Blegh.. Ik ben niet vooruit te branden..
    Ik ben moe, misselijk en ik heb nergens zin in. Niet ideaal met twee kids.
    Ik hoop echt dat het snel beter word!
     
  12. Eevie82

    Eevie82 Bekend lid

    2 jun 2018
    888
    1.184
    93
    Vrouw
    Ik snap je gedachten precies @Sooff en soms denk ik nog steeds dat het niet echt is. Het blijft zo onwerkelijk!

    En wat fijn @Citroentje93 dat je al wat minder misselijk bent zeg! Ah jij moet nóg langer wachten dan ik vandaag! Vanmiddag om 15.00 heb ik de afspraak, zal wel even duren want het is termijnecho plus intake, en ze lopen altijd ontzettend uit. Nou ja, wel fijn dat ze uitgebreid de tijd nemen! Ik laat het jullie weten. Fijne dag dames!
     
    Maan84 vindt dit leuk.
  13. Maan84

    Maan84 Fanatiek lid

    6 mrt 2020
    1.558
    866
    113
    Ede
    Heel bijzonder en fijn al die herkenning hier! Het kan mij ook niet snel genoeg donderdag zijn.

    Voor de meiden die al eerder een kindje hebben gekregen heb ik een vraag. Ik voelde de eerste zowel vanbinnen als vanbuiten op 15 weken. Heel magisch. De tweede voelde ik vanbinnen al veel eerder en gisteravond lag ik op bed met die klote bekkenpijn en ineens dacht ik zo’n zacht duwtje te herkennen. Het was zo anders dan al dat rotvocht of je darmen. Alsof er een belletje uit een bellenblaas plopte. Het gaf ook meteen heeeeeel veel vertrouwen. Gek hé! Ik lees overal dat het eigenlijk nog niet kan, maar ik herkende het echt...
    Wanneer voelden jullie je baby voor het eerst?
     
  14. Nina2011

    Nina2011 Bekend lid

    13 mei 2014
    589
    304
    63
    ik voelde de 1ste met 21 weken en de 2de rond de 16 weken
     
    Maan84 vindt dit leuk.
  15. roever

    roever Niet meer actief

    Hier voelde ik de eerste met een week of 16/17
    De tweede met ongeveer 11 weken
    De derde heb ik heeeeeeeel weinig gevoeld (placenta voor)
    En nu lijk ik af en toe weer iets te voelen.:.
     
    Maan84 vindt dit leuk.
  16. Mallejan

    Mallejan Bekend lid

    7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Ik ben er ook weer. Hele drukke week gehad op werk. Dagen van 7 tot 22:00 gemaakt. Ben echt helemaal op en gesloopt. Ben vandaag dagje vrij maar heel moe.

    misselijk valt mee hier. Ik heb alleen weinig trek i avond eten. Ik eet liever een broodje. Vlees vind ik niet meer smaken....

    Over weekje alweer een echo. Ben zo benieuwd. De roze afscheiding is gelukkig al een week helemaal weg, dat maakt me wat geruster.
     
    Maan84 vindt dit leuk.
  17. furby

    furby Bekend lid

    14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ik voelde ze beide pas rond de 20 weken (bij de tweede lag mijn placenta voor).

    Nu voel ik af en toe popjes maar dat zullen mijn darmen wel zijn met 8,5 week
     
    Maan84 vindt dit leuk.
  18. flothe

    flothe Bekend lid

    27 dec 2017
    540
    334
    63
    De eerste voelde ik met 17 weken. Of het met 10 weken al kan.. Tsja, darmen voel je ook als het wat rommelt, dus waarom je kindje niet als het druk beweegt? Alleen is het onderscheid (darmen vs baby) denk ik gewoon veel lastiger te maken bij deze termijn :)
     
  19. flothe

    flothe Bekend lid

    27 dec 2017
    540
    334
    63
    Gaan jullie nog een extra echo doen? Ik vond de tijd tussen termijn echo en 20 weken echo zo lang duren vorige keer dat we er bij mijn zoontje bij 17 weken een extra hebben laten doen (niet om het geslacht te bepalen overigens). Maar de dag erna begon ik de baby te voelen dus daarna geen extra echo’s meer gedaan. Hoop zo dat ik deze frummel snel ga voelen!
     
  20. DLCGXPY

    DLCGXPY Lid

    18 mrt 2012
    78
    82
    18
    Hier vooral ook heel erg moe. Niet heel misselijk, maar ik heb wel vaak dat dingen me niet smaken. Ik ben ineens heel kieskeurig geworden met eten haha..
    Ik voelde de eerste rond de 19 weken en de tweede al veel eerder. Ben benieuwd wanneer we deze kleine mogen voelen. Het is zo fijn als je ze voelt bewegen.
    Wij hebben met 17 weken al wel een pret echo in de planning om het geslacht te kunnen zien. Nu al zin in ..
     
    Maan84 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina