Ik heb nog een heleboel LIHL bonnen over, welke ik niet gebruik (sommige zelfs dubbel). Wie heeft er nog belang bij en wil met mij ruilen, bv tegen babyzegels of DE punten, of misschien heb je een ander voorstel. PB me maar welke bon(nen) je belang bij hebt. Het gaat om de volgende bonnen: 3,00 korting op 1 pak Dreft Platinum tabs 5,00 korting op 2 Dash wasmiddel (3x) 5,00 korting op 2 Dreft wasmiddel 1,50 korting op een fles Lenor wasverzachter (2x) 3,50 korting op Ariel vlekverwijderaar poeder of gel (2x) 0,65 korting op 1 fles Dreft platinum original of citroen (3x) 2,00 korting Ambi Pur 3volution starter (2x) 2,00 korting op Ambi Pur elektrische luchtverfrisser (2x) 1,25 korting op 1 pak Swiffer Duster starter kit 1,29 korting bij aankoop van 1 enkelpak Naturella (1+1 gratis) 2,49 korting bij aankoop van 1 voordeelpak Naturella (1+1 gratis) (3x) 3,89 korting bij aankoop van 2 voordeelpakken Always (2+1 gratis) (2x) 15,00 korting op Oral-B prof. Care 1000, 2000, 3000 elekt. tandenborstel (2x) 4,00 korting 2pack Oral-B floss action opzetborstels (2x) 1,75 korting op 1 Oral-B 3D white tandpasta 1,75 korting op 1 Oral-B pro-expert of pro-sensitive tandpasta 1,00 korting op 1 Oral-B stages kindertandenborstel of tandpasta 1,50 korting op 1 Oral-B pro-expert tandenborstel (2x) 15,00 korting op een Braun Multiquick (2x) 20,00 korting op een Braun Silk epil (2x) 7,50 korting op een Braun Satin Hair Brush (2x) 1,20 korting op Venus Satin Care Gel (2x) 2,50 korting op Max Factor elixir foundation of lipstick (2x) 5,00 korting op Olaz regenerist, total effects of anti rimpel (2x) 3,00 korting op Bruno Banani eau de toilette (2x) 2,00 korting op Puma eau de toilette (2x) 1,00 korting op Mexx eau de toilette (2x) 4,99 korting bij aankoop van 1 Head & Shoulders shampoo een conditioner gratis (2x) 10,00 korting op een Duracell mobiele oplader 1,35 korting op 1 navulzak Nestle hot chocolate 1,05 korting op 1 doosje Nestle hot chocolate mix 1,00 korting op 1 bus Nesquick (2x) 1,85 korting op 1 bus Nescafé cappucino of latte macciato (2x) 0,50 korting op 1 zakje Vicks keelpastilles
Dat zijn kortingsbonnen die ik (en vele anderen hier op het forum) een aantal malen per jaar toegstuurd krijgen voor kortingen op bijvoorbeeld pampers, wasmiddelen en boodschappen. Elke keer wel een beetje verschillend. Ik weet niet waarom ik ze krijg, maar sommigen krijgen ze door zich aan te melden bij lekker in het leven (.nl). Ik vind ze wel erg handig die bonnen, maar gebruik ze niet allemaal, daarom heb ik er nog een heleboel over.
?? Maar jij hebt je er dus niet voor opgegeven? Ik ben ergens bang dat er een adertje onder het gras zit... wel al een aantal keer gekeken op die site.. maar nooit mezelf opgegeven....
Waarom denk je dat er een addertje onder het gras zit. Ik heb er nog nooit problemen van ondervonden. Die bonnen zijn reuzehandig en bij heel veel supermarkten en drogisterijen in te leveren. Nee, ik heb me er niet voor opgegeven, maar krijg ze toch altijd. Mijn moeder krijgt ze meestal ook, maar dan zonder pamperskortingsbonnen. Ik heb wel eens gehoord dat als je je een keer hebt aangemeld voor zo'n babydoos, je die bonnen dan ook krijgt (maar dat weet ik niet zeker).
Dan wacht ik het heel even af... ik ga me nog aanmelden voor zo'n babydoos... Waarom ik denk dat er een addertje onder het gras zit... tsja dat weet ik zelf dus niet...en dat terwijl het me heel handig lijkt...