Hallo allemaal Mijn dochter van 7 maanden heeft wat rode schaamlippen (aan de binnenkant.) Nu weet ik niet of er wat op moet smeren of niet?! Het lijkt me dat die zalf dan overal terecht komt en het een zalferige en plakkerige bedoeling word?
Even zonder luier aan de lucht laten drogen en dan een klein beetje maizena erop strooien/smeren (en dan luier weer om)
Sudo doet zeer dames bij rode plekken! Ik snap niet dat dit nog steeds verkocht word. Zodra er 1open plekje is bijt het als de ziekte. even een tijdje schoonmaken met watjes met water en wat vit e olie/ parfum vrije baby olie ipv billendoekjes Bepanthe/ zuurstof/ maïzena.
Ik gebruik altijd weleda caladula billen zalf of de caladula zalf van vsm.. echt dit helpt fantastisch!!!!
dit dus. zou ik echt niet op rode/open plekjes smeren. sterker nog, zou het helemaal niet smeren. is echt rotzooi en helemaal voor kinderhuidjes. wij mogen het op ons werk (zorg) niet een meer gebruiken. bijt echt verschrikkelijk en is niet bepaald huidvriendelijk. ik zou er hoogstens wat vettige basiscreme op smeren. dus zonder toegevoegde rotzooi. zalfjes sluiten alleen maar af.
Ik gebruik nooit Sudocreme!! Ik koop bij de apotheek een potje met zinkolie zalf. Dit werkt echt super goed!