hey meiden! wat een leuke berichten allemaal over het pendelen! ik ben erg benieuwd of 1 van jullie een pendel bij mij zouden kunnen doen! liefs
Moet zeggen dat ik vorig jaar vier pendels had voor "augustus positieve test"... dat klopte als een bus.... alleen het geslacht klopte maar bij één (jammer genoeg ) En een vijfde voor (ik meen) november jongen Er waren drie van de vier (augustuspendels) die zeiden een jongen, wat ik ook errug leuk had gevonden, na een dochter. Maar de echo's wezen al snel uit dat we een tweede meisje zouden krijgen.... is het ook echt wel geworden Ik vind dit soort dingen altijd heel interessant, klampt me er niet aan vast.... maar heb zelf iets met voorgevoelens. Dus weet dat er echt wel meer is tussen hemel en aarde.
Heb er weer een pendel bij, maar dit keer voor januari 2013..hoop eigenlijk dat het wel eerder word..we wachten nu al zo lang..
Ik heb 1 voor december 2011(meisje), jan 2012(jongen)maart 2012(jongen) en jan 2013 (..meisje) Hoop natuurlijk dat een van de eerste 2 uitkomen..het wachten duurt al zo lang, en ondertussen worden er om me heen steeds meer zwanger..voel me er knap rot onder de laatste tijd..soms trek ik het gewoon echt even niet meer..
Maar wil alle pendelaarsters wel heel erg bedanken voor de genomen tijd en moeite..hoop zo dat een van jullie gelijk krijgt!! Toch bedankt meiden!!
hoi ik wil niet negatief overkomen , maar wat dacht je van 2 miskramen en dan een kindje, dan zijn ze alledrie goed voorspeld voor wanneer zijn je pendels dan spinnekop trouwens ik heb net ook een pendel voor april 2012 gekregen we zien wel hoor
nou ja er zijn bij veel mensen hun pendels niet uitgekomen op t forum, dat ik gelezen heb.. ik heb voor in oktober 2011, november 2011 en maart 2012... ach we zien t wel!
ja ! dankjewel haha.. ik ook ben erg benieuwd dat wel... en ach al is t maart 2012.. dan is t ook goed hoor... maar ja..