Oke, dit gaat misschien heel raar klinken hahaha.... Maar wij ruiken al een week of 2 afwisselend in ons huis (vooral boven) een vreemde lucht. Beide vinden we het een beetje naar wiet ruiken. Je begrijpt: NIET LEKKER! We hebben geen flauw idee wat het kan zijn, en nu ik net beneden kom ruik ik het ineens beneden ook al. We weten eink wel zeker dat geen van onze buren/straat bewoners zoiets in huis zou hebben gezien de gem.leeftijd +60 is. Maar iemand enig idee? Ik ga dadelijk maar WEER alle kasten leeg halen, schoonmaken en kijken of ik iets raars vind. Maar we hebben geen idee waar het nou precies vandaan komt die lucht... Kleine kans maar; kent iemand deze lucht in huis, en wat was het? Deed je eraan..
heb je geen kelder? en 60+ maakt in principe niet uit hoor . sommige mensen weten niet eens dat ze het in huis hebben.
Uh, zo'n trappe kast hebben we. Maar ook daar zie ik op het eerste oog niks. Maar zal ook die even mee nemen vandaag! Ik weet iig zeker dat daar niks over datum ligt, dat controleer ik elke maand
Wat raar.. ik zou ook denken aan een plantage bij de buren! Misschien aanbieden dat je bereid bent hun plantjes water te geven als ze op vakantie gaan. Kijken hoe ze reageren
ook 60+ wil wel iets bijverdienen je moest ze eens de kost geven... Maar kan heel goed dat een van je buren iets op zolder/kelder hebben staan, je ruikt het dan bij jou heel goed hebben wij ook eens in de straat gehad dat buren dat hadden op zolder nou je kon in het hele huis van vriendin ruiken dat er naast een kwekerij op zolder stond
Haha das nog best een idee.... pfff ik denk dat ik zoiezo dan al me ogen uit kijk, oude bende overal joh!
Ja dat is het m nou juist, we hebben niet echt ruuimte waar je dat kan doen.... of ze moeten een gewone slaapkamer nemen boven. We hebben plat dak, dus geen zolder optie. En we hebben een mini kelderkastje. Nou daar kun je misschien 3 plantjes in En om nou te zeggen dat ze in de tuin staan... Nee, want buiten ruikt het lekker naar hun bloemetjes
voorzover ik weet ruiken planten niet zo sterk als gedroogde wite in n joint . en wie weet heeft een van je buren wel medicinale wiet zo hebben wij ook een client nl we draaien zelfs jointjes voor m anders miss ff vragen of je buren er ook last van hebben of het ruike ?
Hier zijn vorig jaar ook 2 topics over geweest als ik me niet vergis. Kan me wel niet herinneren of ze nou gevonden hebben wat het was. Dus dit is eigenlijk een totaal nutteloze post hé .
Hahha, je maakt me er wel om aan het lachen hoe je het zo schrijft Ik zal eens goed gaan schoonmaken ALLES vandaag. En als we het dan nog ruiken ga ik naar de buren. Kan het indd ns vragen. Maar een kant komen we nooit (raar mens) hihi.
Hier moest ik ook aan denken. Was het niet bij mirell in de meterkast? Ik heb eigenlijk ook geen idee hoe dat is afgelopen.
Heb je een tuin? Er zijn planten die die geur afgeven, maar geen wietplanten zijn. Zou dus goed kunnen dat er in de buurt iemand zulke planten heeft staan.
Ja we hebben wel n tuin, maar buiten ruiken we niks. ALleen boven altijd, en dag vanmorgen in de gang/woonkamer....
Misschien heeft zo'n oudje een paar plantjes staan Maar als je er last van hebt, dan is dat minder grappig. Er is een tijdje geleden idd ook een topic over geweest, maar dat was toen iets met de verf op hun muren.
Heb eentje gevonden: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/271516-wietgeur-huis-door-muurverf.html Niet teruggevonden met de zoekfunctie van dit forum maar wel via google .