Hoi!ik heb een vraagje. Ik ben net zwanger en dolgelukkig..maar....ik word gillend gek. Net als mijn vorige zwangerschap kan ik vanaf het moment dat het raak is niet meer slapen. Ik ben bekend met slecht slapen vanwege mijn ADD klachtaarendonk ben errug druk in mijn hoofd, maar dit is niet meer te doen. Ik volg momenteel een cursus mindfulness, ben gister begonnen met yoga, heb warme melk gedronken maar zie..het is half 3 en heb nog niet geslapen. Om 6 u gaat mijn wekker en mag ik weer 9 u werken! Van de huisarts kreeg ik vorige zwangerschap niets, mijn gyn zei gister ook dat ik niets mag nemen om te slapen. Ik heb acupunctuur gedaan wat goed hielp maar ook dit wordt her en der afgeraden vanwege de kans op een miskraam. Is er iets op de wereld wat ik wel mag om te slapen want ik hou dit niet vol. Ik ben zo verdrietig wanneer ik dit opschrijf...
Hoi Bellerose, wat ontzettend naar voor je. Ik snap dat je er wanhopig van wordt. Ik weet ook niets beters te verzinnen dan homeopatische inslapers zoals dormeasan bv. Accupunctuur is inderdaad in het 1e trimester niet zo verstandig en geneesmiddelen worden ook sterk afgeraden. Misschien als je 's avonds wat sport rondje hardlopen, blokje fietsen; lekker warme douche en kruik en melk met honing en licht uit zodra je je bed instapt.... Sterkte! groetjes Brigitte