Je hoort nu toch al een bal te voelen boven je schaambeen uit? Ik weet dat t bij mn eerste zwangerschap wel was maarnu dus niet maak me wel zorgen dat t dus toch niet goed meer is. Wel lag met 8.5 toen ik een echo kreeg mn baarmoeder naar achteren zei de gyn.
Als je baarmoeder naar achter zit zal t lastig worden (nie alijd). Mijn baarmoeder ligt precies tegen de buikwand aan, ligt dus niet diep en voelde m al snel, bij de 2e ook rond de 7 weken.
Ik werd er in het begin ook ongerust van dat ik maar niks voelde. Bleek achteraf nergens voor nodig te zijn. Ga er maar gewoon van uit dat het wel goed zit!
Ik denk dat het idd bij iedereen anders is. Ik voel hem wel heel duidelijk maar bij mijn dochter toen nog helemaal niet.
oke nou ik ben wel een beetje gerustgesteld. Ik blijf ook nog misselijk blahhh. maar niet zo moe als mn eerste zwangerschap heb donderdag weer een echo dus dan weten we het zeker.
Met 8,5 week voelde ik geen "bult" of "bal". Ik heb pas sinds week 13 ong. een klein bolletje, die ik het best voel als ik op m'n rug lig.