Bedankt voor jullie lieve reacties. Nee, er is geen hoop helaas. Dinsdag mag ik weer langs. Maar de randen van de vruchtzak waren al gerafeld en sinds de laatste echo waren ze maar een paar dagen verder gegroeid. Het zag er gewoon niet goed uit, dat zag ik als leek zelfs. Ik ben zo verdrietig. Het was een onbedoelde zwangerschap. Maar nu wil ik zo graag nog een kindje. Ik hoop dat mijn man er ook zo in staat. We hebben afgesproken dat als de miskraam achter de rug is, we erover in gesprek gaan. Zo naar om nog zwanger te zijn en te weten dat het voor niets is. En zo'n zeldzaam wonder, 2 identieke kinderen (uiterlijk dan). Ik zag vanmorgen een reclame met een een-eiige tweeling en toen kwamen de tranen. Voel me heel eenzaam.
O wat verdrietig zeg! Sorry, ik zit net je reactie te liken waarin je zegt dat het goed ging Veel sterkte!
Sterkte en veel kracht toegewenst ik hoop nog op een wonder!! Wees lief en zorg goed voor je zelf. Veel rust.
Helaas zijn beide hartjes gestopt. Ik mag de miskraam afwachten en anders medicatie om het op te wekken. Uiteraard zijn we super verdrietig en ik hoop van harte dat we nog eens een kans krijgen op een kindje erbij. Voor nu ga ik me even overgeven aan het verdriet. Bedankt voor alle lieve berichtjes. Doet ons goed! ♡