ik wil ALLES wel proberen advies welkom !!! A.U.B

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mirandje81, Mar 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

Jul 1, 2011
    282
    1
    18
    vanmorgen weer ongi geworden ronde 8 30 jaar. ik wil alle advies en tips die er zijn en hebben gewerkt voor vrouwen wel proberen want ik begin beetje radeloos te worden en te denken dat het voor mij niet weggelegd is : basis tips , standjes , hoe vaak , maar ook de niet zo gewone dingen bijvoorbeeld olie , of die maansteen waar over gehoord heb wat doet het werkt het dat soort dingen maakt niet uit wat voor advies of tips het zijn als het bij iemand gewerkt heeft probeer ik het , als het geen kwaad ken moet je het proberen ja toch ? dus ik wacht (bijna wanhopig) op jullie tips en advies. heel heel heel erg bedankt !! foliumzuur slik al trouwens. bedankt voor de hulp. xxx Mirandje

2. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

Dec 22, 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Heej,
    is je cyclus regelmatig? anders zou je kunnen denken aan temperaturen of ovutestjes! en klussen om de dag
    Misschien 'etos zwanger worden' capsules, meningen zijn verdeeld hierover, maar ik waag de gok voor paar maandjes;)

succes en hoop dat je snel zwanger bent!

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  4. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ik ben in ronde 8 zwanger geworden met hulp van ovulatie testen :) en bijna elke dag klussen. meer kan je niet doen. succes!

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Ik word alleen maar zwanger als ik bovenop zit of als mijn man van achter komt:)
    En mijn eisprong heb ik bv altijd vroeg,al op dag 9/10. Misschien heb je hier iets aan;)maar even terzijde,8maanden is nog niet lang hoor;)dus geduld meid jou tijd komt ook wel;)

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    tempen of ovutesten om inzicht te krijgen in je cyclus. En als je weet wanneer je ovulatie is, dan een paar gezellige avondjes en/of ochtendjes inplannen ;). Maak er alleen niet teveel een verplichting van, is doorgaans funest voor je partner (bij mij wel iig). Ik vertelde nooit wanneer mijn ei sprong anders was het geheid drama tussen de lakens. Heel frustrerend, vooral voor hem.

En voor de rest vrees ik toch geduld hebben. Hoewel iedere maand te lang is, is 8 maanden op zich nog niet zo lang ;)

7. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

Jul 1, 2011
    282
    1
    18
    Allemaal alvast bedankt voor de reacties er zitten zeker tips bij die ik zal proberen. Maar advies en tips nog steeds welkom hoor kan niet genoeg advies en tips krijgen xxx

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Heb je al geprobeert te genieten van het zwanger proberen te worden ?
    Gewoon sex wanneer jullie zin hebben, niks geforceert omdat je anders eisprong mist.. Samen voor een kindje gaan is al spannend genoeg maar het moet wel leuk blijven. (zolang dat kan in de mmm is dat lastig natuurlijk)

Verder inderdaad tempen of ovutesten gebruiken.

Heel veel succes met zwanger worden hoop dat het gauw raak is !

9. Does81

Does81 Bekend lid

Mar 26, 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    #9 Does81, Mar 28, 2012
    Last edited: Mar 28, 2012
    Hallo!
    Ik weet niet of dit helpt, maar wat je eet kan al veel helpen. :)
    Zoveel mogelijk wegblijven van caffeine bijv, veel citrus fruit eten en bruin brood gevuld met zaden.
    In een boek dat ik heb (heel leuk geschreven, kadootje van een vriendin) staat bijv in dat een alkaline-rijk dieet heel goed is. Dat betekend voornamelijk appels, asperges, avocados, kool, kersen, komkommer, prei, olijven, uien (misschien niet op een romantische avond haha), perzikken en aardappelen in je dieet. :) Zit hier ook zelf veel zonnepitten en pompoen pitten als een gek weg te schransen. ;)
    Je man/partner kan trouwens ook wat extra doen als jullie willen, zink is vooral belangrijk voor zijn onderdeel. Dat zit bijv veel in champignons. :) Of je kunt supplementen halen voor hem waar extra zink in zit. Heel goed voor de zwemmers.
    8 maanden lijkt idd lang, maar gemiddeld kan het een jaar duren voordat er iets gebeurt. Als je na een jaar merkt dat er nog steeds niks is, dan kun je altijd naar je huisarts om verder te kijken naar het waarom, maar voor nu zou ik, zoals al gezegd hiervoor, vooral zorgen dat het leuk blijft. :) Anders wordt het meer een taak en dan is het gewoon niet leuk meer dit samen te doen.
    Succes!! Hopelijk komt snel het goede nieuws!

10. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mannen zouden ook niet moeten roken en drinken...

11. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Mijn tip: relax en geniet van elkaar :) 8 maanden valt nog ruim binnen de normaal grens (ookal begrijp ik je stress en onzekerheid wel)

12. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb maca gekregen van de homeopatische drogist om mijn cyclus wee rop gang te krijgen. En jawel, ei dient zich nu na 5 dagen al weer aan :).
    Nu zocht ik dit eens op op internet en dit verhoogt ook de productie van zaad bij mannen. Dus msischien is dat iets voor hem. Het verhoogt trouwens ook het libido en ik kan uit ervaring zeggen dat dat wel klopt trouwens :D

Maar inderdaad je eisprong zoeken kan zeker helpen, misschien heb je altijd de verkeerde timing gehad. Een vriendin van mij had dat ook en toen ze eenmaal wist wanneer haar eisprong was, was het in 3 maanden gelukt.

Ik heb ook weleens gehoord dat als je na de man klaarkomt, je baarmoeder de zaadjes als het ware naar binnen zuigt. Baat het niet schaadt het niet. Mijn man vind dat trouwens niets als zijn goedje er al in zit, dus de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik dat dan meestal zelf doe als hij naar het toilet is ;)

13. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

Jul 1, 2011
    282
    1
    18
    oke bedankt allemaal ik ga zeker alkaline proberen en die maca klinkt ook niet gek en ik vrat me gek aan zonnebloempitten en kiwi en dronk veel melk maar ja mocht niet baten ik ga ook ovu testen halen. weet iemand iets over maansteen en of het werkt ? of over tarwekiemolie ? of andere tips of advies is natuurlijk erg gewild hier hoor. dank jullie wel xxx o en van het klussen genieten wij wel dat is geen probleem (hihi)

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    mee eens!

Ovutesten en tempen is wel leuk voor als je je cyclus wil blijven bijhouden, maar jullie moeten bovenal van elkaar genieten!

Tegen de tijd dat er een kleine is, zul je de focus echt niet meer zo op elkaar hebben als voorheen... geniet dus nog even voor de tijd met zijn twee!

P.S. Sommige vrouwen zijn echt het meest vruchtbaar in een bepaalde periode in het jaar, misschien ben jij wel net na die periode begonnen met zwanger proberen te raken en komt jou meest vruchtbare periode er nog aan.

15. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

Jul 1, 2011
    282
    1
    18
    #15 Mirandje81, Mar 28, 2012
    Last edited: Mar 28, 2012
    tjee evangelie wat een tekst heb jij gevonden dat van tampons dat wist ik niet ik ben zo gewend aan die dingen maar dat ga ik veranderen. bedankt voor deze tips allemaal trouwens ik heb er echt wat aan ik wist niet dat ik zo weinig wist pff. xxxx

16. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

Jul 1, 2011
    282
    1
    18
    weet IEMAND iets over de maansteen ? wat doet het hoe werkt het en heeft het gewerkt ? zelfde vraag voor de tarwekiemolie. dank jullie wel xxx

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Lieve meid, ik denk dat je je iets minder moet focussen hierop (en dit bedoel ik echt met de allerbeste bedoelingen). Een maansteen, tarwekiemolie e.d. zijn geen wondermiddelen.

Ik heb het ook allemaal gedaan en ik heb het allemaal afgezworen. Je gaat je zo focussen daarop ("waarom wordt ik niet zwanger ik gebruik toch een maansteen?" of "ik gebruik dit-en-dit en toch duurt het zo lang".

Ga gewoon relaxen, gezond leven maar wel dat je ervan geniet en geduld hebben (vrees ik - het leven zou veel makkelijker zijn als we allemaal een plexiglas plaatje in onze buik zouden hebben ... konden we zien hoe-wat-waar-wanneer enzo ;))

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Joh, meer dan sex hebben en zo gezond mogelijk leven kan je nu niet doen.
    Laat je man lekker losse boxers dragen als hij dit nog niet deed.

De enige die de natuur een handje kan helpen is de arts en hopelijk heb je die niet nodig.. stres moet je zolang het kan vermijden. Stel je moet naar de arts om wat voor reden dan ook. Dan komt er echt al genoeg druk op jullie.

19. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

Jul 1, 2011
    282
    1
    18
    oke bedankt voor de reacties maar ik vraag om advies en tips de basis dingen en vooral de niet zo gewone dingen , ik snap dat je plezier moet houden en niet te gefocust maar dat gaat nou eenmaal zo en ik probeer het ik ben alleen zoveel mogelijk info aan het zoeken om dingen te proberen baat het niet schaadt het niet motto en als iemand dat soort tips of advies heeft hoor ik er graag over allemaal heel erg bedankt en ik hoop dat er nog nieuwe bijkomen ! xxxxx

20. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    gezond leven (gezond gewicht, eten etc.), ovulatietests, om de dag 'klussen' en daarna lekker blijven liggen met de beentjes omhoog

succes!

Share This Page