3 week overtijd en test spier wit en niet ongesteld

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dorientje101, Apr 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    Het kan ook zijn dat je ei een cyste is geworden en die nog niet afgestoten is... (niet om je bang te maken want er is verder niets engs aan) maar dit heb ik ooit ook meegemaakt en ik kon toen bij de gyn terecht en die heeft mij spul gegeven om ongi te worden (hij zag het op de echo)

2. Bloembie

Bloembie Bekend lid

Sep 12, 2011
    621
    0
    16
    Ik hoop ook dat je snel duidelijkheid hebt, alleen maar verstandig dat je naar de huisarts gaat. Snap dat je nu onzeker na je miskraam bent. In ieder geval veel succes morgen!

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hoihoi,

Ik ben nu ook al erg lang overtijd! Had 5feb mn laatste menstruatie!! En nog steeds omo wit die testen..
    Ben bij de ha geweest en mag maandag weer komen voor een echo... Urine test heb ik niet gedaan, hij zei dat ik net zo goed een thuis kon doen (aangezien die ook goedkoper zijn kv2v5)
    Als hij niks op de echo kan zien word ik doorgestuurd voor een bloedonderzoek en/of inwendige echo..

4. moppie1992

moppie1992 Actief lid

Jan 21, 2012
    369
    112
    43
    Female
    #24 moppie1992, Apr 17, 2012
    Last edited: Apr 17, 2012
    @hilse bij mij hadden ze eerst 2 bloedonderzoeken gedaan en krijg a.s maandag een inwendige echo om te kijke of mij baarmoeder er goed uit ziet aangezien dat mn oma problemen had met zwanger worden en me zus ook na de eerste zwangerschap de HA zij ff late kijke of alles goed is voor de zkrheid wij zijn al 7 a 8 mnd bezig met zwanger worden dus HA zij al wel even goed controleren enz

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

@moppie, oke! uit bloedonderzoek kwam dus niks?
    Ben benieuwd wat er uit je echo komt! Zal wel fijn zijn als je weet waar je aantoe bent he!

6. moppie1992

moppie1992 Actief lid

Jan 21, 2012
    369
    112
    43
    Female
    @hilse ja idd weet nu wel na dat ik ongi werd dat ik dan mn ei wel heb gehad (anders word je niet ongi) maarja toch wel onzekerheid hoop dat die onzekerheid snel wegnenomen word door die echo

bloedonderzoek kwam niks voor het bloedonderzoek voor schiltkleir en suiker was ook in orden dusja gyn zal ook wel gelijk beginne over dat ik overgewicht heb maarja ben bezig met afvallen en wil gewoon weten of alles wel goed van binnen is

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

@moppie, oké hoeveel overgewicht heb je als ik vragen mag? Heb ik ook namelijk.....

8. missnanda

missnanda Bekend lid

Oct 26, 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hier nog iemand die niet ongesteld word.
    Mijn laatste menstruatie was 13 maart.
    Heb gister contact gehad met mijn huisarts en moet het nog 1 a 2 weken aanzien.
    Als ik dan niet ongesteld ben of een positieve zwangerschapstest heb dan moet ik bij hem langs komen en dan gaan we verder kijken.
    Knap irritant die onzekerheid:x

9. moppie1992

moppie1992 Actief lid

Jan 21, 2012
    369
    112
    43
    Female
    @hilse ik weeg 97 kilo en ben 168 lang dusja wel overgewicht ben al 10 kilo kwijt dusja dat is al een begin hoef niet persee binne half jaar ofzo op een goed gewicht te zitte want rustig afvallen is beter voor je lichaam maar hoop wel met een jaar op een goed gewicht te zitte (tenzij ) ik in die tussetijd zwanger ven dan ga ik denk ik wel door met afvallen maar dan heel gelijdelijk aan en rustig aan dat het niet schadelijk is voor de kleine dan

10. moppie1992

moppie1992 Actief lid

Jan 21, 2012
    369
    112
    43
    Female
    miss 1/2 mnd lang missnanda dat had ik ook maar dan 2 1/2 mnd lang geen ongi en negatieve testen bloedtesten negatief en kreeg verwijzing voor de gyn voor vaginale echo en nou werd ik de 10e ineens ongi dusja maar laat die afspraak wel doorgaan dan weet ik zkr dat het van binne goed is

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oké ik ook 168 lang, ben 86 ongeveer.. Was altijd keurig 65 maar door omstandigheden aangekomen. Nu zijn de omstandigheden over maar zit ik nog met extra kilo's! Ik weet ook niet waar en hoe ik moet beginnen met afvallen, valt niet mee!

12. moppie1992

moppie1992 Actief lid

Jan 21, 2012
    369
    112
    43
    Female
    ik begin met meer fruit eten (deed ik amper) dusja 2 a 3 stuks fruit op een dag en scheelt heb een hondje met de nadruk op ( je) hihhi chihauhau dusja daar stukjes mee lopen en had al paar maanden gelede een ding besteld ab cirlce mini die doe ik nu elke dag en als het lekker weer is de auto laten staan en op de fiets en opletten met wat je eet zoals tussedoortjes en eventueel bakken in zonnebloem olie ofzo of olijf olie enzovoort en vaker en meer huishoudelijke dingen doen daar verbrand je ook caloriën mee dusja moet zo ook even naar de winkel wou eerst de auto pakke maar het zonnetje begin te schijnen en heb maar 3 dinge nodig ofzo dusja onnodig benzine verbruik hihihi alle kleine beetjes helpen had al een poosje op google zitte neuze over afvallen enz dusja

13. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

Dec 29, 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Straks.na de huis arts om een test te doen. Wie word ook hekemaal wit. Hier al 2 week wit getest dus zou dat zometeen ook wel zo zijn en dan ff met me dokter praten.,jullie horen vanavond van me ok. Xxxx

14. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

Dec 29, 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal

Ik ben vanmorgen na mijn HA geweest en wat ik al dacht test was negetief. ik heb van mijn dochter pilletjes gekregen voor 10 dagen en moet met 14 a 15 dagen ongesteld worden. het help je ongesteldheid op gang en dat het van binnen schoon gemaakt word zeg maar. dus wij hebben ff 3 weekjes rust, en gaan dan opnieuwe beginnen en hopen dat het allemaal help.

xxxx

15. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

Dec 29, 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Ik heb ff een aantal dagen hier ff niet op gekeken want dacht wil ff rust niet elke x allemaal dingen lezen er over en zo. heb moet nog tot vrijdag de pilletjes en als het mee zit word in dan rond maandag ongesteld. en hopelijk komt met cyclus dan weer beetje normaal aan de gang.

hoe gaat het allemaal bij jullie??

XXX

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Poeffff hopen dat je snel weer ongi wordt dan!
    Vervelend zo zeg! had je daarvoor wel regelmatige cyclus?
    Heb je nu primolut gekregen?
    succes nog met je medicatie, hopelijk dat je snel weer ongi wordt en verder kunt met de volgende ronde!

Share This Page