Ik vermoed dat je zelf ook problemen hebt met lezen. Blijkbaar sluit je liever je ogen voor de werkelijkheid. Succes.
ben allang blij dat zich nog niet iemand gemeld heeft ook mee te doen. dat je jezelf in de vernieling wilt helpen prima. maar dat je dan gaat vragen of mensen willen meedoen met zo iets belachelijks slaat echt alles.
Volgens mij is dit geen vet wat je verliest. Dat kan namelijk nóóit zo snel. Maar inderdaad, succes verder.
Wel eens van ketose gehoord??? En ik zie het ver rondrijven in de wc dus zeker dat ik dat verlies ,fijne dag he??
Heel veel succes voor de laatste kilootjes! Ik heb het jaren geleden ook gedaan en ben toen 15 kilo afgevallen. Dat is er 4 jaar lang afgebleven (geen jojo dus) Door omstandigheden daarna toch weer een paar kilo's erbij.
Jeetje zeg is dat weer wat nieuws of zo? De ik sport sinds kort dus ik weet hoe het moet en ik ben perfect toer of zo. Laat ts doen wat zij denkt dat goed voor haar is. Het is ook niet goed om als vrouw op een vent te lijken. Ts heel veel geluk met de laatste kilo-tjes ben trots op je je bent nu al 40 kilo kwijt.
lolol.. dit gaat over eten en manier van gezond afvallen in plaats van vet uitschijten. niet over sporten en op een man lijken
Ik vind een wat gespierde vrouw niet op een man lijken. Beter kun je vanuit je eigen ik vorm praten. En met gezond eten, op een goede manier eten en op een goede manier bewegen kun je véél bereiken. De mensen hier wilde haar alleen maar helpen, maar ja, als mensen geen advies aan nemen, is dat jammer.
Wat dacht je van in je urine?????? Nu ben ik er klaar mee zet maar neer wat je wilt ik ga vrolijk verder