Ik doe niet met je mee, maar wens je heel veel succes met je dieet! Ik hoop dat die laatste kilo's er snel af zijn (en blijven) en dat je je goed voelt.
Kan wel hoor. Maar of het goed is. Het kan voor problemen zorgen wanneer je voor een lange tijd achter elkaar vet verbrand zonder dat je van plan bent om koolhydraten te eten. Anorexia patiënten zijn eigenlijk constant in een ketogene toestand omdat ze de koolhydraten die ze binnen krijgen te snel verbranden waardoor het lichaam constant andere reserves zoals vetreserves moet aanspreken. Het is misschien wel een manier om heel snel af te vallen, echter wanneer je dit te lang volhoudt is dat zeker een groot probleem. Daarbij is het zo dat zodra het lichaam weer genoeg binnen krijgt het meteen weer gaat opslaan en je dus weer aan gaat komen. Maar nogmaals ben ik van mening dat dit geen goede manier van afvallen. Gelukkig is het haar lichaam en doet ze zichzelf dit aan. Hoop alleen van harte dat er geen mensen zijn die dit domme gedrag gaan overnemen.
Oké, ik had namelijk altijd geleerd dat het nooit kon, vet uitplassen. Maar dat vet alleen maar omgezet word in energie. Maar het zou best kunnen, heb er geen verstand van verder Wat ik wel vaak hoor is dat ze met zulke diëten hun lichaam helemaal naar de kl*te helpen, en dat organen niet meer goed kunnen functioneren. Alleen al daarom zou ik het never nooit doen. Maar inderdaad, haar lichaam! Als zij zo graag met dat de laatste loodjes er af wilt hebben... Ze zeggen niet voor niks; de laatste loodjes wegen het zwaarst..
Goeimorgen allemaal.Na het barbecueën en uit eten elijk gebeleven en weeg nu dus 78.6!!!In 1 week dus 3.4 kilo eraf!!!!TOP Vandaag heb ik mijn eerste shake weer op en straks een pudding,vanavond nog een shake.Ben benieuwd wat ik deze week verlies!!!
ondanks dat het niet de beste manier is om (blijvend) af te vallen heb ik er toch respect voor hoor. en als je de laatste kilo's eraf hebt hoe ga je dan weer over naar normaal eten? zodat je niet weer kilo's aankomt na dit crashdieet? merkte nml dat ik na mn trouwen weer heel snel aankwam ondanks dat ik niet echt raar at. had toen ook shakes gebruikt om snel veel af te vallen zodat ik in mn jurk zou passen het werkte toen wel goed en ik vond dat je een redelijk vol gevoel had na het drinken van een shake. had niet de behoefte om toen nog iets te eten.
Linda hartstikke goed wat je doet! Succes met de laatste kilo's die je wilt verliezen. Ik eet koolhydraatarm, eerst heel veel eieren en nu gewoon minder brood/pasta/aardappels. Ben ondertussen ruim 2 kg kwijt en nog 3 te gaan!
Beste Senna,Ik ga dat doen met het opbouwschema van Cambridge.dus echt langzaam weer koolhydraten toeveoegen,voor de rest was mijn eten gewoon goed ,ben hiervoor al 38 kilo kwijt en die is er al 2 jaar af,alleen die laatste 6-7 lukten dus niet meer.
ok, hoop dat het ook lukt dat het er af blijft. en hoop voor je dat de resterende 4,5 kilo er snel vanaf is! is toch fijn om je doel te behalen he! succes in ieder geval!
wat fijn dat je al zoveel bent afgevallen! hier ook een eiwit liefhebster al 14 kilo kwijt ZONDER jojo effect via body en fit shop kan je ook eiwit shakes bestellen 2 kilo voor 32 euro meen ik. daar doe ik het mee en bevalt prima!
Knap hoor dat je in twee jaar op een verantwoorde manier bent afgevallen! Ik hoop dat de laatste kilo's er nu wel af gaan. En wat de gezondheidsrisico's betreft: ik heb ook cambridge gedaan en kreeg begeleiding van mijn dokter met regelmatig bloedprikken e.d. Mijn leverwaarden, cholesterol enz waren perfect. Ik heb ook nog hoge bloeddruk dus als het echt zo schadelijk is als sommige mensen hier denken zou mijn arts nooit akkoord zijn gegaan. Het is soms handig meer informatie te verzamelen over een onderwerp waar je niet veel van weet voordat je je mening geeft. Iedereen pakt zijn probleem aan op zijn manier. Wat het jojo effect betreft: afvallen is niet het probleem, het eraf houden wel. En aangezien ts haar levensstijl al twee jaar geleden heeft aangepast met gezond eten en bewegen denk ik dat wel goed komt. Het gaat om de mentale verandering, dat heeft meer tijd nodig dan de lichamelijke verandering. En ts heeft daar al aan gewerkt en heeft hierdoor een stevige stok achter de deur tegen het jojo effect. Linda wat je hoofdpijn betreft, misschien iets meer water drinken om de afvalstoffen af te voeren. Deze veroorzaken de hoofdpijn. Ik dronk ongeveer 2 tot 2, 5 liter water p.d. Veel succes met de laatste loodjes!
Hee Adria,ik denk dat ik deze 2 dagen juist teveel water heb gedronken zat over de 5 liter....Doe nu ongeveer 3-4 en dat gaat beter!!
Jeetje wat een onaardige reacties zeg. Ieder zo z'n eigen manier toch? Ik ken 2 mensen die met shakes blijvend zijn afgevallen, kwestie van langzaam opbouwen en daarna niet gelijk weer gaan vreten. Knap dat je al zoveel bent afgevallen hoor, snap dat je die laatste kilo's er dan ook af wilt hebben, succes!
Jeetje wat kunnen mensen idd onaardig zijn!! Hier ook veel bekenden die met cb goed en BLIJVEND zijn af gevallen!!! Ook onder advies(!!!) van hun huisarts!!! Een huisarts zou dat nooit doen als het niet goed was...Tuurlijk is afvallen op een "normale" manier beter, maar een dik lijf is ook niet goed voor je!!! Meid super goed dat je de laatste kilo's zo doet! Zeker als ze er zo moeilijk afgaan,zijn die paar weekjes shaken een uitkomst!! En idd rustig opbouwen dan blijft het ook zo!
Jeetje wat zitten er toch onaardige meiden hier ze vraagt niet om advies dus dat dan ook nog eens op een totaal onaardige manier geven heeft geen zin he...of zou het jaloezie zijn op zo'n geweldig resultaat tot nu toe Succes met de laatste loodjes en het straks weer opbouwen/stabiel houden!
Succes naamgenoot! Je doet het goed! Ik vraag me af of de mensen die roepen dat alle kilo's die er dmv shakes/repen ed afgaan er dubbel bij komen ook ervaring hebben? Ik heb wel ervaring met Cambridge: zowel goed als slecht Ik ben er goed mee afgevallen en ik ben NIET alle kilo's weer dubbel aangekomen MAAR, daar komt het minpunt uit mijn persoonlijke ervaring: mijn metabolisme is compleet naar de *piep*, waardoor het me nu niet meer lukt om af te vallen met beter/minder eten en meer bewegen. En dat is wel k*t! Ik moet er nog 33 kg af hebben en ben daarom gister maar begonnen met weight care en ik heb zojuist dag 6 van 30 day shred gedaan *trots* Als ik mijn streefgewicht heb bereikt ga ik verder met eten volgens de paleo leefwijze. Heb dit al een aantal weken gedaan en dat beviel heel goed! Nogmaals succes hoor Linda!