3 weken geleden een eug gehad....

Discussie in 'Miskraam' gestart door evi 1981, 20 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Hoi Triessie, zoals je misschien wel al bij het andere topic over bbz hebt gelezen heb ik 18 december jl. een operatie gehad ivm een bbz. Bij mij is ook mijn linker eileider weggehaald incl. vruchtje van 9 weken. Vier dagen er na werd ik "getrakteerd"op een vette ontsteking onder een van mijn littekens. A.s woensdag moet ik voor controle ivm deze ontsteking en de 30e pas voor de eindcontrole ivm de operatie. Bij mij is ook nooit geprikt ivm hcg gehalte, en ook tegen mij is inderdaad gezegd dat op deze manier alles is weggehaald incl. hormoon. Wellicht dat niet alles er gelijk uit zal zijn maar na een week ofzo zal dat wel het geval zijn, maak je dus niet druk. Ik ben trouwens heel erg benieuwd wat ze doen bij een nacontrole, dus hoop dat je wat laat horen als je geweest ben!. Heb jij nu trouwens ook dat je iedere x vanalles voel in je buik, zowel links en dan weer rechts?

2. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Evi....wat een nieuws zeg....zwanger maar met verdrietig nieuws erbij, ik weet niet zo goed hoe te reageren...hoe is het met je?

Goedemorgen Gizomoo, ik had inderdaad ook al eerder je verhaal gelezen...vreselijk dat het je is overkomen.
    Ik vertrouw er ook op dat de operatie is goed gegaan, ja maandagochtend 09uur heb ik de afspraak voor nacontrole en dan zal ze me meer kunnen vertellen over hoe het is gegaan en hoe het in de toekomst verder gaat, ik heb er zelf een goed gevoel bij dat er geen rare dingen zullen worden verteld en we weer verder kunnen. Het voelt nog als een afsluitingsonderdeel die er ook nog bij hoort.
    Ik laat wat van mij horen!
    En jaaaa zeker....ik voel van
    alles daar onderin.....steken of steekjes, gerommel enzo en ook links en rechts. Zelf denk ik dat het links wel eens genezing is van litteken van de verwijdering maar soms voel ik het ook op dezelfde dag aan twee kanten...dus dat is ook een vraag voor de gyn...of dat zo blijft? Wordt je ontsteking nou wel minder?

3. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Goedemorgen! Het blijft allemaal spannend en ook weer eng he? Ik voel ineens vanalles aan de andere kant. Ben bang dat daar dan ook iets verkeerd aan het gaan is ofzo?! Mn ontsteking is minder geworden, hij is niet meer rood en minder dik maar zit er nog duidelijk wel, onderhuids zit nog een flinke schijf maar mijn medicijnen zijn op? Ik had gister uit ongerustheid dus het zh maar gebeld en daar zeiden ze dat de antibiotica nog wel even kon doorwerken. Zelf denk ik dat het niet zo lang kan doorwerken dat het uiteindelijk weg is maar goed.
    Ik zal maandag voor je duimen hoor ben benieuwd wat ze gaan zeggen!

4. evi 1981

evi 1981 Actief lid

20 nov 2007
    182
    0
    0
    omg nijmegen
    heej gizmoo1
    ik heb dus hetzelfde gehad ook een mega ontsteking bij mijn litteken helemaal rood en dik en heel erg pijnlijk..
    en ik ben op 28 oktober geopereerd en ik voel vanaf toen ook vanalles zowel links als rechts..
    x evi

5. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    gek is dat he? maar bij jou is lichamelijk toch verder alles goed? Wel balen hoe het nu weer loopt bij je maar inderdaad, je bent wel vruchtbaar dat is in ieder geval iets waar je gerust op kan zijn.
    Ik vind het doodeng om af te wachten hoe het straks allemaal zal gaan zijn..

6. evi 1981

evi 1981 Actief lid

20 nov 2007
    182
    0
    0
    omg nijmegen
    ja maar die angst is bij mij ook heeeeel erg aan wezig ..
    gewoon bang of het goed gaat .. en die eerste weken van de zwangerschap.. tot de echo gemaakt kan worden phhh.
    van de ene kant is het goed geweest dat ik deze 2e zwangerschap niet heb geweten..
    ik ben nog niet aan het werk enzo maar lichamelijk gaat het redelijk nog steeds veel steken zowel links als rechts..
    ja maar echt zekerheid heeft de arts niet gegeven want het kon zijn dat dit ook weer bbz was.. maar dat kon hij niet goed zien..
    en dat maakt de angst voor de volgende nog erger.
    en gizmoo succes met de controle woensdag...

xevi

7. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    misschien weer een BBZ? Zo wanneer moet je weer terug en weet je meer?

8. evi 1981

evi 1981 Actief lid

20 nov 2007
    182
    0
    0
    omg nijmegen
    ik heb dinsdag weer een controle ..
    maar bbz maar niet in de eierstok hoor..en het is ook nog niet zeker..
    het kan ook een gewone miskraam zijn voor hoever het gewoon is..
    maar er is nog niks van te zeggen..maar het word of is nu een miskraam waar alles er vanzelf met bloeden uit moet komen..
    dus even wachten nu..
    x evi

9. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    ff een vraag aan jullie...
    Ik heb op het moment pijn in mn buik...een steek iets onder mijn navel...het begint met wanneer ik van de bank opsta en bij het bukken, had het al eerder deze week maar nu is het een stuk erger en houd het al een paar minuten aan en dat was van de week niet zo...wat kan dit zijn? littkenweefsel van wondje bij mn navel?

10. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    ...nu zit ik weer eventjes en dan zakt het af...tis echt het bukken...ik ga nu wat koken en kijken hoe het verloopt....

11. evi 1981

evi 1981 Actief lid

20 nov 2007
    182
    0
    0
    omg nijmegen
    ik denk dat dat idd met het lidteken te maken heeft..
    want die bij mij navel die steekt nu ook nog wel eens..
    maar het is geen aanhoudende pijn..
    blijft het continu aanwezig?
    en het kan niet zijn dat je mischien ongestelt moet worden?
    want toen had ik ook heel veel steken..
    liefs en sterkte evi

12. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Wanneer ik op dat moment blijf bewegen dan is het een aanhoudende pijn en dan ook continu...als het goed is blijft de ongi nog uit, heb er ook geen andere symptomen bij.
    Wanneer het aanhoud dan kan ik er ook op drukken en doet het zeer, toen ik even op de bank zat en op later op drukte was het weg....tis net of iemand constant op dezelfde plek hard druk ofzo...weet niet goed uit te leggen...ik had het van de week ook al even...bah...van die rare dingen de laatste tijd

13. evi 1981

evi 1981 Actief lid

20 nov 2007
    182
    0
    0
    omg nijmegen
    ik zou het zeker wel melden bij de controle die je hebt volgende week..
    ook al is de pijn dan niet aanwezig..
    maar ik denk dat het er bij hoort...
    het is ook niet niks ...
    sterkte meis.
    x evi

14. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Bij het lezen van je verhaal herkende ik het gelijk van mijn ontsteking! Is het niet dik en voelt het als je er op drukt niet aan als een blauwe plek? Ik kon vanwege die ontsteking bijna niet gaan staan of zitten, man moest me van de bank trekken...
    WWel super vervelend weer zeg, hij lijkt wel nooit op te houden, ik ben echt benieuwd naar verhalen van vrouwen die niets geks meer gehad hebben na een bbz operatie en die gewoon weer top fit en zwanger zijn geworden ;) pfffffffff

15. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    hey Gizmoo...nee het is niet dik en alleen wanneer ik het heb dan doet het zeer wanneer ik erop druk en dan gaat staan en zitten dus gepaard met veeeel druk/pijn....hoop niet dat het een ontsteking is zeg..van buiten af zie ik niets...

16. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    voel je onderhuids ook niets daar? ZO niet dan is het misschien inderdaad littekenweefsel ofzo...?

17. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    nee..ik voel helemaal niets (gelukkig maar denk ik)...trouwens ook geen littekenweefsel, dat voel ik alleen maar bij mn grotere litteken. niet bij die van mn navel....nou ja..misschien maak ik me teveel zorgen en is het iets onbenulligs wat ik ook zou hebben gehad zonder operatie enzo....

18. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    ja ha, laten we het daar maar op houden, deze komt ook in het rijtje van"wat voel ik allemaal in mn buik wat ik niet kan plaatsen..." :(

19. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    lijstje wordt steeds langer zo he?

Hoe is het verder met je?

20. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    tja het gaat. Ik doe eigenlijk nog helemaal niets. Alleen liggen in mn bed, slapen en af en toe dus ff achter mn laptop. Mn man is de afgelopen twee weken thuis geweest en heeft dus voor mij en onze dochter gezorgd. A.s. maandag moet hij weer gaan werken en mn dochter naar school. Ik zie er zo en zo tegenop om dan weer helemaal alleen te zijn. Ben bang dat ik dan ga liggen malen en me van alles in mn hoofd ga halen, dus ben benieuwd. Ook zal ik me vanaf maandag aan moeten gaan kleden, zelfs dat heb ik dus al bijna drie weken niet gedaan en dus behalve dan naar het ziekenhuis dus ook helemaal niet meer buitengeweest.

Deel Deze Pagina