Joh dat geeft helemaal niets...ik heb de eerste 2 a 3 weken precies hetzelfde doorgebracht...ik was dan wel al alleen na 2 dgn maar vrienden en familie kwamen om beurten posten...kun je wel alweer voor jezelf zorgen (douchen, lopen, eten klaar maken etc)? Het malen hou je ook niet tegen denk ik...afleiding is de beste remedie maar je gevoelens de vrije loop laten is ook belangrijk heb ik gemerkt...
haha ja ik kan voor mezelf zorgen, in die zin van douce en naar de wc etc. Eten maken heb ik van het weekend geprobeerd, was niet te eten, was de helft vergeten en kon op een gegeven moment niet blijven staan bij het aanrecht van de pijn in mn rug. Aankleden heb ik dus nog niet gedaan en daar heb ik ook echt helemaal geen zin in zeg pfff alleen het idee al dat ik moet nadenken wat ik aan ga doen. Mn buik ik nog redelijk opgezet dus durf te wedden dat sommige dingen nog niet echt lekker zitten.... ha wat een geklaag he? Is niet de bedoeling hoor... Ik ga nu lekker op de bank liggen en zo idols kijken. Succes in het ziekenhuis ook volgende week, hou me op de hoogte en ik hoop dat je pijn snel weg is! x
Nou doe rustig aan he...tip: probeer wel elke keer wanneer je opstaat of loopt helemaal rechtop te gaan staan en lopen. En je klaagt echt niet, no way! Fijn avondje en ik hou je op de hoogte...liefs patries