Hallo allemaal, Ik was zo blij! we hadden zo veel zin om het te gaan vertellen aan onze ouders met kerst, ondanks de prille zwangerschap. op kerstavond naar ziekenhuis geweest bij mijn ouders omdat ik zo'n buikpijn had. toen leek alles nog goed, maar dag later terug geweest voor nieuwe HCG waarde en die was erg gedaald. geen goede zwangerschap dus. kregen we net te horen toen we bij mijn schoonouders binnenkwamen. geen fijne kerst dus! weer een miskraam en ik was juist zo blij dat ik vlak voor mijn vorige uitgerekende datum toch zwanger was... volgende week op skivakantie dus vandaag eigen ziekenhuis gebeld en ik word waarschijnlijk deze week nog gecurreteerd. ik hoop op een mooiere kerst in 2008! charlie
Gats wat een naar nieuws. Heel veel sterkte en ik hoop dat 2008 een goed jaar voor je wordt. liefs, Calle
dag charlie vooreerst veel sterkte bij het verlies van jullie wondertje, ik duim met je mee dat je volgend jaar een superkerst mag meemaken! liefs flyke
Lieve Charlie, ik wil jullie ook hier nogmaals veel sterkte wensen.... Hou je taai,ik denk aan jullie! Liefs, Dais.. xx
dank jullie wel allemaal! ben nu lekker thuis op de bank. morgen ziekenhuis bellen en dan gaan we verder kijken wat we doen. groetjes, charlie
dank jullie wel. gister echo in ziekenhuis en niets te zien in baarmoeder dus nu extra controles voor evt BBZ. HCG wel gedaald naar 795. maandag opnieuw echo. hoop dat ik in de tussentijd miskraam vanzelf komt groetjes, charlie
jeetje zeeland. shit zeg! ik hoop dat je goed hersteld. krijg je curretage of wacht je af op natuurlijke manier? bij mij gaat het best goed. heb me erbvij neergelegd en vanmorgen was ik niet zo verdrietig als gisterochtend meer toen ik wakker werd. hopelijk is maandag HCG goed gedaald en hoef ik niet meer een curretage. dan gaan we volgende week zaterdag week op skivakantie dus dat is wel goed denk ik. nu nog niet zo'n zin... groetjes, charlie
hoi meiden, vanmorgen naar de vk geweest, alle bloedingen van de afgelopen paar dagen ten spijt, was "het" nog steeds niet weg. As. woensdag heb ik een afspraak bij de gyn. om t weg te laten halen, als het voor die tijd niet van zelf eruit komt.... Ben best zenuwachtig daarvoor, het schijnt "even" gedaan te worden, maar t is wel mijn lijf Aan de andere kant; k ben t nu wel goed zat, dr uit met die zooi, dan kunnen we overnieuw beginnen, en krijgt mn lichaam ook weer wat rust na een aantal flink pijnlijke weken. Goeie jaarwisseling allemaal en een Vruchtbaar 2008
Hi Zeeland, heel veel sterkte morgen! mij vielen de curretages wel mee vorige keer. ik was toen gewoon blij dat ik het kon afronden en verder kijken. het wachten tot het weg is vond ik zelf het zwaarst. hopelijk kunnen we in 2008 snel weer gezond verder en gaan we toch gewoon dit jaar nog een mooie babe maken! ik ben gister nog in ziekenhuis geweest en bij mij is niets te zien. HCG goed gedaald naar 150. Helaas moet het onderzoek wat ik had gehad begin december overnieuw (endometrium biopsie), omdat ik zwanger was geworden en nu kunnen ze het biopt niet dateren. moet alleen eerst een cyclus ontzwangeren zeg maar en dan in feb weer verder. iedereen in ieder geval veel gezondheid, vruchtbaarheid en liefde voor 2008! groetjes, charlie
Hoi Charlie, de curettage is me 200% meegevallen; het etmaal ervoor was een stuk minder... di.avond moest ik een pil innemen, waar ik de hele nacht constante aso-kramp van heb gehad, wo. morgen nog een, maar daarvan kwamen de krampen om de 5 minuten (wat je dan al als een verbetering ervaart...) om 1 uur ben ik naar OK gebracht en daarna geen pijn meer gehad, superblij daarmee! K hoorde van iemand dat zij haar miskraam als zwaarder had ervaren als de bevalling die ze een jaar later had..... Succes ermee & een Vruchtbaar 2008! liefs uit Zeeland
Hi Zeeland, fijn dat het weer wat beter met je gaat en dat je nu niet zo'n pijn hebt. ik heb vandaag niet erg goede dag. ben toch erg verdrietig nu. zaterdag gaan we op skivakantie en maak me ook wat zorgen of ik het allemaal wel goed van me af kan zetten de komende tijd. als je met groep op vakantie gaat dan is het soms moeilijk om even tijd voor jezxelf te hebben als je je niet zo goed voelt. nou ja ik hoop maar dat ik er beetje van opknap. jij ook rustig aan doen na de curretage en goed naar je lichaam luisteren! veel sterkte! groetjes, charlie