jouw tienerjaren

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

n.a.v het topic "kaneel happen" waarin er filmpjes van gekke tieners staan die kaneel happen en er dan bijna in stikken, vroeg ik me af wat jullie in je tienerjaren hebben gedaan voor rare dingen:D

toen ik een jaar of 15/16 was mijn broer was toen 21/22 waren we alleen thuis. mn vader had een fles alcohol staan maar dat was absoluut niet om te drinken want het was 90% hahahaaa. je raad het al

wie durft er een slokje puur van te nemen,...IKKE IKKE IKKE;) ik draaide de fles open en schonk het dopje vol (ongeveer zo groot als een colafles dopje) en hop naar binnen:$ 90% pure alcohol. nouuu het brandde zowat mn strot weg. maaaar we hebben we gelachen, mn broer lag helemaal in een deuk.

2. janina

janina Actief lid

op een avond met een vriendin gezellig in drinken, komt ze op een idee om eerst ook een blowtje te nemen voor we naar binnen gaan, nou okeeeee, had ik het maar nooit gedaan wat waren we meligggggg, maar ja beroerd de volgende dag ook haha, ik was toen trouwens 15 jaar

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Uhh een blowtje roken en daarna alcohol drinken..

NEe dat is geen combi :D

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Een blowtje alleen oproken en dan rondjes gaan draaien

Ook geen goed idee

5. lennylenn

o wat ook leuk is..naja leuk...

je wijsvinger in de lucht, ernaar kijken en dan snelle rondjes draaien,volgens mij 10 rondjes. dan tegen eenmuur staan en proberen in een rechte lijn naar de tafel ofzo te lopen.

hahahaha bij dit spelletje had ik mn arm gekneusd en mn pink gebroken.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hmmmmmmm ben vrij braaf geweest. paar keer jointje gerookt. was lekker.
    af en toe wodka redbull maar ben nooit echt straal bezopen geweest.
    scooter rijden voor mn 16de

verder weinig wat ik me kan herinneren. saai he

7. lennylenn

jointje roken heb ik vroeger ook gedaan....ergste was nog dat ik toen bij de mc donalds werkte en ik met een paar collega's op het dak (want via de kleedhokjes kon je op het dak komen) een jointje voor de fun ging roken, was mn eerste keer toen. komen we beneden niet zo stoned want we hadden maar heel weinig gerookt, ruikt die hele tent naar de joint! bleek dat het via de ventilatie naar binnen was geslopen

pfffffff

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @lennylenn haha zie et al helemaal voor me hoe jij rondjes draait en vervolgens een smak maakt;)

Toen ik geloof ik 14 was hadden we een schoolfeest..
    Wat drinken van te voren en een blowtje..
    Tsjaa idd geen goeie combi..
    Inde wc out gegaan.. Vervolgens naar buiten aan een tafel gezet.. Helemaal alleen! Hartje rotterdam..(ben t er nog steeds niet mee eens hahaha)
    Nou en mama kwam me halen..:)

Ik was daar om 8 uur.. Half 9 begon het... Kwart over 9 was ik thuis...
    Heel de hal eneden van de flat ondergekotst...

Ben erna nog 2 dagen ziek geweest:)

9. lennylenn

whuahahhahahahuhhahahaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Oef zoveel uitgespookt! Van een jointje waren wij ook niet vies :p. Als we dan in een mega melige bui waren gingen we op pad door het dorp. We hadden een man die tuinkabouters verzamelde...alle tuinkabouters door het dorp verspreidt. Een party tent over een auto heen zetten en het gezellig maken met bloempotten,bankjes enz.

11. lennylenn

:D:D:D:D lol!!! jij waren echt gemeen hahahahaaa

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ lennylenn
    Hah klinkt best wel pijnlijk eigenlijk :p

En bedankt voor het harde uitlachen hahaha hoor je hier bijna:p

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahaha zie dt je ook in rdam woont dus zou nog bijna echt kunnen ook :p

14. lennylenn

ja het deed ook pijn! maar ik kon maar niet stoppen met lachen dus ze dachten dat ik een grapje maakte. ik had de slappe lach en probeerde te zeggen dat mn arm gebroken was...zo voelde het op dat moment, mn broer en zus nog harder lachen:x:x

15. lennylenn

hihihihihiihi inmiddels in schiedam:( maar goed dat grenst aan rotterdam

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Hahaha geef ze eens ongelijk:p
    Als ze hun zus als een malloot (haha sorry) kijkend naar der vinger rondjes gaat draaien, vervolgens valt en heel hard gaat lachen...
    Jaa dan zzou ik ook nog harder gaan lachen! Haha

Njaa schiedam is ook niet ver! Haha

17. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Mijn beste vriendin en ik, we waren 14 en 15 en hadden een vriendje in de zomervakantie. Ik zei tegen mijn ouders dat ik bij haar ging logeren en zij andersom... maar we lagen 2 dorpen verder in een wei in een tentje met onze vriendjes :D Helaas, toen we dit plan voor de tweede keer gingen uitvoeren werden we 's morgens om 06.00 wakker gemaakt en stond er een boze boer naast onze tent, die ook al de politie had gebeld! We hadden zijn hek kapot gemaakt en een puinhoop achtergelaten in zijn wei! Daarbij hadden we ook nog het schuurtje dat in de wei stond open gebroken en de inhoud (tuinstoelen enzo) mooi uitgestald in zijn wei.
    Mijn ouders waren behoorlijk kwaad en heb 2 maanden huisarrest gehad :)

Verder jatte ik hele winkels leeg met mijn vriendinnen (schaam schaam) en qua drugs ging het bij mij wel wat verder dan een blowtje. Wat een wonder eigenlijk dat het nog goed gekomen is met me ;) Toen ik eenmaal van de middelbare naar het HBO ging ben ik in één keer een stuk volwassener geworden denk ik... ;)

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Owjaa heb ik ook mog gedaan!
    Jatten... Hele ladingen make up... Dure mascara's e.d:)

19. lennylenn

oow jatten nee dat durfde ik niet! ik hield altijd in mn achterhoofd van stel dat ik gepakt wordt dan vind ik het nog niet eens zo erg die schande die je dan krijgt als je in een politie busje vervoerd wordt, maaaaaaaaarrr dat mn vader het te weten komt oo nee zeg het zweet liep al over mn rug. pff zou me een pakslaag gekregen hebben dan ahhahaahahaa

20. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ben eigenlijk heel braaf geweest. Af en toe een joint maar daar voelde ik nooit iets van en roken en drinken heb ik nooit heel extreem gedaan. Ben er nooit ziek van geweest.

Wel een keer ons misdragen tijdens een schoolreis naar Londen... 15 jaar was ik. We sliepen in zo'n aftands hostel buiten de stad, ik met m'n vriendin op een kamer, maar er waren ook groepskamers (die de jongens van de klas deelden). Zij hadden allerlei 'verboden waren' naar binnen gesmokkeld, vooral bier en andere alcohol. Toen we daar aan kwamen was de avondklok al ingesteld dus we moesten als dieven in de nacht door die gangen sluipen. Het was een puinzooi, verkruimelde chips in het tapijt getrapt, overal bekertjes, bier op de vloer, iedereen lawaai aan het maken, opengereten kussens... op een gegeven moment bleek dat de jongen die op de uitkijk moest staan een van de leraren zag aankomen. Tegelijkertijd was een van de andere jongens net naar ons op weg met nog meer blikjes. De leider van de groep kwam hem tegemoet, schreeuwde 'weg die zooi!', en net voordat de leraar de deur opendeed, waren alle blikjes en flessen als bij toverslag verdwenen onder een van de bedden. Dat kwam echt op seconden aan.

Ze kregen wel straf voor de rest van de rotzooi natuurlijk :D

Deel Deze Pagina