3 weken gestopt met pil nu al zwanger ?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pauliene, 15 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ben niet de enigste dus:) ook last van alle kwaaltjes en net gestopt met de pil.. 2 testen gedaan maarnegatief afwachten Dus maar vind wel vervelend al die kwaaltjes ik blijf maar denken zou ik zwanger zijn of aan het ontpillen

2. pauliene

pauliene Lid

15 aug 2014
    15
    0
    0
    NULL
    Noord-holland
    Hoi dames, kans is groot dat de eisprong erop zit! Het valt me op dat mijn tepels vandaag heel erg pijnlijk zijn. Af en toe jeuken ze ook enorm! Hoort dit erbij?

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi pauliene,

ja dan is je eisprong geweest denk ik .
    bij mij gaat het ook altijd net zoals bij jou, eerst veel slijm en pijn onderin men buik ene maand links andere maand rechts. vanaf dat men tepels dan gevoelig worden weet ik dat men ei gesprongen is , super handig wel om goed je eisprong te voelen ;) hopelijk heb je goed geklust :)
    veel succes op de wachtbank alvast :) xxx

4. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Je bent aan het ontpillen en ook halverwege de strip gestopt dus geef je lichaam de tijd om een normale cyclus op gang te brengen, soms gaat dat direct goed en bij anderen duurt dat een half jaar. Tuurlijk kan je zwanger zijn maar denk dat dat wel erg snel is.

5. pauliene

pauliene Lid

15 aug 2014
    15
    0
    0
    NULL
    Noord-holland
    Hoi meiden! Ik heb hoogstwaarschijnlijk rond de 18e mijn eisprong gehad, zojuist wat bloedverlies waargenomen!!! Als ik de app van MBK mag geloven kan de eicel nu ingenesteld zijn als deze bevrucht is en mag ik de early predictor test gaan doen! Ik ben heel benieuwd wat dit bloed betekend want volgens de 'berekeningen' hoor ik zondag pas ongesteld te worden?!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Niet aan de Early Predictor beginnen, hoor! Die staat als erg onbetrouwbaar bekend. Zelfs met kraanwater een streep, zwangere mannen, enz.

Je kunt 10-18 dagen na je eisprong ongesteld worden. Het is niet standaard twee weken bij iedereen en het kan ook nog per cyclus verschillen. Het bloedverlies kan dus een naderende menstruatie zijn. Maar ik hoop op goed nieuws voor je, succes!

7. pauliene

pauliene Lid

15 aug 2014
    15
    0
    0
    NULL
    Noord-holland
    Oh jeetje! Bedankt voor de tip! Welke test kan ik voortaan het beste halen?

8. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Ik zou gewoon bij de action testen halen en mochten die positief uitvallen een clear blue halen.

9. pauliene

pauliene Lid

15 aug 2014
    15
    0
    0
    NULL
    Noord-holland
    He wat jammer, het vloeien heeft doorgezet vanmorgen. Ik ben hartstikke zwaar ong. geworden! Nieuwe rondes, nieuwe kansen. Wel erg jammer :(

10. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Positief gezien; je bent iig ongesteld geworden.. goed teken van je lichaam! Jammer dat je niet zwanger bent, maar dat is ook heel zeldzaam zo in de eerste ronde.

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    he balen, maar idd wel fijn dat alles 'werkt' zeg maar :)
    sommigen raken al in ronde 1 zwanger of zelfs tijdens pil gebruik, maar gemiddeld duurt het tot een jaar.

Deel Deze Pagina