Zwanger of niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Shirr, Apr 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shirr

Shirr Nieuw lid

Mar 6, 2016
    1
    0
    0
    Noord-Brabant
    20 Feb had ik zoals altijd mijn regels van 5 dagen. 17 Maart weer een bloeding maar het duurde maar 3 dagen. Was het nou inestelingsbloed of tóch mijn regels?! Testen durfde ik niet omdat ik er vanuit ging dat het toch gewoon mijn regels waren. Nu voel ik me al een tijdje tóch zwanger, ook mijn honden gedragen zich anders om me heen. Mijn hond wilt alleen maar bij me buik liggen en als er iemand in de buurt komt begint ze te grommen. Mijn andere hondje daar in tegen durft niet meer op me buik te gaan liggen waar ze normaal altijd lag. Zijn dit hints of word ik gek? Heb me eigen nu voorgenomen om Dinsdag toch even te testen, ik wil gewoon zekerheid hebben.

2. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Heb je vaker een korte menstruatie? Er zijn volgens mij vrouwen die maar 3 dagen ongesteld zijn.. het komt voor. Ik zelf altijd een dag of 6/7 voordat het helemaal over is. En was de bloeding van 3 dagen heftig of maar licht?

Testen is inderdaad de enige manier om erachter te komen of je zwanger bent. Succes!

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    De ronde voor ik zwanger raakte was mn menstruatie ook maar 2 dagen. Maar het was er wel een.
    Wij kunnen je niet een uitsluitsel geven of je zwanger bent. Dat kan alleen een test. Als 17 maart een innesteling was zul je het op een test moeten zien. Als je er zenuwachtig van word zou ik het vandaag of morgen doen. Om jezelf gerust te stellen

4. Baby3 2016

Mar 22, 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    De enige manier om het zeker te weten is inderdaad testen! Maar waarom wachten tot dinsdag als je nu zekerheid wilt hebben?
    Succes!

5. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik was vorige keer 1 dag ongesteld haha kan gewoon je menstruatie zijn ja. En normal ben ik het vier dagen maar als je het zeker wilt weten kan dat toch echt alleen door n test te doen

6. LJJ

LJJ Fanatiek lid

Nov 20, 2015
    2,376
    1,350
    113
    NULL
    NULL
    Als je helderrood bloed verliest is het gewoon een menstruatie.. En het kan voorkomen dat die een keer langer/korter is dan normaal.
    Als je denkt zwanger te zijn moet je testen... Hij zou nu wel positief moeten zijn!

Share This Page