Lieve clubleden, Ik ben 5 maart gestopt met de pil, dit was mijn eerste ronde dus. Vanmiddag (6 april) ben ik 'ongesteld' geworden, op dag 29. Althans, ik denk 't. Rond 13 uur kwam ik er achter dat ik 'menstruatie' had. Alleen het is nu 15 uur, en het LIJKT alsof 't steeds minder wordt, het was wel 'helder' rood, en gewoon licht tot redelijk normaal, niet extreem in ieder geval. Maar wat zou 't nou zijn? Het kan natuurlijk nog door gaan zetten, maar wat als 't nu stopt? Gister, op dag 28 een zwangerschapstest gedaan die was negatief. Verhaal van m'n dochter; Ik heb een dochter van 20 maanden, bij haar was ik in ronde 1 zwanger, ik testte toen op dag 28 negatief en op dag 30 of 31 positief, bij haar vanaf 6 weken zwangerschap regelmatig bloedverlies gehad in de zwangerschap, maar toch met 40+2 gezond geboren. Zou ik alsnog zwanger kunnen zijn, of zal het doorzetten tot echt menstruatie? Of is dit al echt menstruatie?? Liefs, PandaBeertje
Sorry meid, ik denk dat het gewoon afwachten wordt. Ik zat ook in mijn tweede ronde en ik was 4-4 ongesteld geworden nadat ik 5 dagen overtijd was Ik weet hoe je je voelt. Ik hoop dat het niet doorzet en je alsnog zwanger bent. Zo niet dan op naar de tweede ronde
Dankjewel, maar ben toch bang dat t doorzet. Maar kan ik alsnog zwanger zijn als ik 2 á 3 uren best redelijk rood bloed verloren ben?
Je kan heel goed alsnog zwanger zijn. Maar vaak is helder rood bloed toch menstruatie. Afwachten meid.
Het is helaas toch doorgezet, en behoorlijk ook! Ben echt enorm ongesteld. Moet ik voor mijn volgende ronde nu weer uitgaan van 29 dagen? Je moet toch altijd je laatste cyclus aanhouden?
Ik zou met ovulatietesten beginnen. Weet je iig wanneer je je ei hebt. Afhankelijk daarvan een lf tussen 10 en 16 dagen dacht ik. En je kunt proberen 10 dagen na je ei te testen met een zw test. Succes komende ronde!
Ik heb ze bij mn dochter in ronde 1 geprobeerd en vanaf dag 10 ofzo weet ik veel geprobeerd maar gaf geen streepje 2 weken lang. Naja en vervolgens bleek ik wei zwanger die maand.
Ja maar dit is mijn eerste menstruatie na het stoppen van de pil, dus ik moet ik dan gewoon weer 'uitgaan' van mijn 29 dagen cyclus? Omdat dit nu mijn langste is, want dit is namelijk mijn eerste
Je hebt eigenlijk ook helemaal gelijk om niks met ovutests te doen. Als ik me niet vergis zit je in ronde 2 (!)na pilgebruik? Eerst maar even je lichaam op ritme laten komen en dit ritme leren kennen. Dan wordt het vanzelf duidelijk. Succes!