Me vraag zegt het al maar wanneer gaat een kindje over naar 2 fles voedingen? En welke vervalt er dan? Britt gaf zelf aan dat ze haar 4e fles niet meer wilde, gaat dit ook zo met de 3e fles..? Niet dat ik al van plan ben om naar 2 flessen tegaan maar dit vroeg ik me af.Ze heeft nu 2 flessen en 1x pap van een lepel en dit gaat zo goed als op. Groetjes jantina
Justin heeft nu 1 fles fv van 120/4 na zijn broodje. Straks als hij méér brood gaat eten, word deze vervangen door normale melk (denk over 2 maanden ong). S morgens krijgt hij een fles bambix/nutrix van 150/5 en 3 voedingsschepjes bambix/nutrix. En s avonds ook nog 1 fles voor hij gaat slapen van 150/5 en 3 schepjes. Soms na t avondeten nog yoghurt.
Hier ook 3 flessen,waarvan s'ochtends een bordje bambix,brood gaat nog niet heel goed...komt vanzelf... Groetjes,
Elena zit nu ook op 2 flessen.Hier is de middagfles vervallen. Ze krijgt nu 'smorgens en 's avonds een fles.
Welke fles heeft ze nu laten vallen? Chenoa liet eerst de laatste fles vallen en toen die van 16.00 uur. Ze krijgt nu 's ochtends nog pap en 's middags bij het broodje melk.
Hier lijkt het erop dat de fles van de middag gaat wegvallen omdat ze nu brood eet. nu krijgt ze rond 15.00 uur nog een flesje
Oh mijn dochter drinkt nog steeds 5 keer 180cc vergeleken met kindjes die 1 maand ouder zijn, drinkt ze best veel.