Negatieve zwangerschapstest na curretage 2 dagen geleden

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lisa75, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa75

Lisa75 Lid

8 mrt 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet iemand hoelang hcg in je lichaam blijft. Ik ben 2 dagen geleden gecurreteerd. Vanochtend deed ik een zwangerschapstest en die was negatief. Is dit niet heel snel? Ik vloei ook al niet meer.
    Ik dacht dat hcg hormoon nog lang in het lichaam zou blijven. Moet ik me zorgen maken?

2. Lisa75

Lisa75 Lid

8 mrt 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    zie toch nog wel een heeeel licht streepje dat zou aangeven dat het nog in mijn lichaam zit.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej meid wat vervelend van je mk en curretage.
    Ik ben ook gecuretteerd in maart en bloede na 2dagen ook niet meer.
    Maar nadat ik (stommerik) in de tuin ging werken begon het bloeden weer.
    Dus kan best zijn dat het bloede bij jou ook weer begint over een paar dagen,hoor je vaker.
    Ik had zelf pas een negatieve test 1week later.
    Sterkte nog meid!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Had ik ook bij mijn eerste test en 3dg later was hij weer omo wit;)

5. Lisa75

Lisa75 Lid

8 mrt 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Melanie, jij ook sterkte.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dankjewel,ondanks dat ik alweer bijna 20weken zwanger ben heb ik het toch soms nog wel even moeilijk.
    De hele gebeurtenis rondom de mk en curretage heeft heel veel impact gehad mijn lichaam en geest.
    Weet je, je gaat er gewoon niet vanuit dat het juist JOU gebeurd.
    En als je dan zo een heftig nieuws te horen krijgt dan komt dat met een behoorlijke klap in je gezicht.
    Bij ons wisten we het pas bij de echo.
    Had geen bloedverlies en alles ging super met me.
    Op 13-3 kregen we het slechte nieuws om 14:00.
    Had zelf 7februarinpositief getest en er was alleen een zwangerschap te zien van 4weken...ik wist genoeg...helaas!

Probeer het een plekje te geven want ook ik voelde me goed opzich huilde alleen heeeeel veel als ik alleen was.
    Dikke knuffel!!

7. Lisa75

Lisa75 Lid

8 mrt 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank Melanie. Ik zie in je banner dat er goed nieuws is voor jou. Ik ben blij voor je. Ik had wel al voortekenen bloedverlies in het begin maar daarna niet meer, tot 2 weken geleden het begon. Tot die tijd dacht ik ook dat ik zwanger was. Nadat het begon moest ik nog 2 dagen wachten op de echo 'smiddags om 1600 uur, natuurlijk heel druk daar en moesten we ook daar weer lang wachten. Ik wist zo zeker dat het mis was, maar toch hou je altijd nog een beetje hoop he. Omdat ik al bloedde dacht ik dat het snel zou komen, maar helaas. Ik ben toch "blij" dat ik voor curretage gekozen heb. Ik vind het vooral een hele eenzame periode, omdat ik het nog aan niemand verteld had. Iedereens leven gaat door, terwijl dat van jou even stil staat. Ik wilde wachten tot de echo, maar helaas mocht het niet zo zijn. Ik hoop ook dat ik het een plekje kan geven. Ik vind het fijn om het hier op het forum erover te hebben en ook mijn vragen te stellen over hoe nu verder.
    Veel geluk voor jou!

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ook ik ben blij dat ik toch gekozen heb voor een curretage.
    Het idee vond ik verschrikkelijk en zag er erg tegenop.
    Ik heb hoop gehouden aan de verhalen dat je na een curretage nog vruchtbaarder bent dan daarvoor omdat hij helemaal schoon is.
    ben begonnen met ovutesten op dag 10 na de curretage maar geen ei gevonden achteraf.
    Had hem dus op dag 9 gehad en werd op dag 25ongi.
    Eigenlijk was ik blij dat mijn cyclus dus niet van slag was.
    Die maand ook begonnen met ovutesten van zwanger&kids en op dag 13 (25-4) een mooie positieve test en meteen geklust die avond.
    7mei teste ik positief en was ook helemaal in de wolken....dus ook voor jou is er goede hoop.

Hou je vast aan de mooie dingen van het leven en verwerk dit verdriet op je eigen manier!
    Ik had in gedachte "als ik weer zwanger ben dan kan ik het pas achter me laten"
    Dit was/is niet het geval want ik denk er nog erg vaak aan en moet dan nog steeds huilen ondanks dat ik weet dat er een mooi meisje in mijn buik sparteld.

En hier kun je inderdaad mooi je ei kwijt :D

9. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    na mijn curretage had ik na ongeveer 16 dagen een negatieve zwangerschapstest, hebben jullie nog er veel last van zwangerschapssymptomen gehad? (na negatieve test??)

ik snap er niets van: een negatieve zwangerschapsstest maar stond net weer met ochtendmisselijkheid boven de wc! kan dit nog van de curretage / hormonen zijn?? ik ben 23 augustus gecurreteerd..

Deel Deze Pagina