Vorige week 2 dgn gebloed, nu testen betrouwbaar?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Beeps, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    dag dames,

vorige week had ik ook al even wat gepost over bloedverlies. Ik heb vorige week 2 dagen bloedverlies gehad, wat van bruin over ging naar helderrood en wat kleine stolseltjes. Daarna heb ik 2 dagen nog een klein beetje bruinverlies gehad en nu alweer een paar dagen clean.

Ik heb ook helemaal geen buikpijn gehad!

De dagen dat ik bloedde waren woensdag en donderdag vorige week, zou ik nu een betrouwbare test kunnen doen?

Ik voel me nog onwijs zwanger, heb grotere en gespannen borsten, en 's avonds echt een opgezette buik, vol met bolle darmen! Een buikje zoals ik die de eerste keer had bij 9 wkn zwangerschap..

Aanstaande dinsdag krijg ik een echo en dan zal ik het zeker weten, maar kan een test mij nu al vertellen hoe of wat? Of heb ik sowieso nog teveel hormoon in mijn lijf ook als het vruchtje vorige week is afgestoten?

hoor het graag, groetjes!

2. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    je kan nog teveel hormoon in je lijf hebben voor een echt betrouwbare test. Ikzelf heb helaas een aantal jaar geleden een miskraam gehad en ik testte na een week nog gewoon positief, streepje was zelfs iets donkerder geworden. Maar had al vanaf het begin heel klein beetje bloedverlies. En helaas was het bij mij dus mis. Ik zou gewoon de echo afwachten en ik duim voor je!

3. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Dank je wel voor je reactie! Er zit inderdaad niets anders op dan wachten en duimen, dank je!

4. xxVlinderxx

10 sep 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe gaat het? Heb je nog last van bloedverlies?

5. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Hoe is je echo gegaan?

Groetjes

6. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje wat lief van jullie! Ik heb een uitgebreide versie net geplaatst "even van me af schrijven.."

Het was mis, een incomplete miskraam, mijn lichaam is nog zwanger daarom voel ik me zwanger.. Het moet weg, zo snel mogelijk, ik zit naast de telefoon, de vk zou een afspraak in het zh, dus ik zit op mn telefoon vol spanning!

verschrikkelijke kut situatie.. was dan een gewone miskraam geweest, dan kon ik verdrietig zijn en het een plekje geven.. nu zit ik er nog middenin, en wat zijn de gevolgen voor mijn lichaam??

echt verschrikkelijk!

wel super lief dat jullie nog aan me gedacht hebben!! doet me goed!

Deel Deze Pagina