3 weken krampen, tekenenen van miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Henrieke1984, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrieke1984

Henrieke1984 Niet meer actief

Ik heb nu 3 weken last van buik/darmkrampen, ik heb er meer last van als bij de zwangerschap van mijn dochtertje, of komt het omdat ik drukker ben met werk, huishouden en kindje en toen alleen werk en huishouden.
    Zijn dit beginselen van een miskraam?
    Ik ben er zelf wel een beetje huiverig voor en ik ben nu 6weken zwanger.

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Het kan gewoon het oprekken van je bm zijn.. Iedere zwangerschap is toch anders... Iedere miskraam helaas ook.. Zolang je geen bloedverlies hebt zou ik me niet te druk maken meis..

3. Henrieke1984

Henrieke1984 Niet meer actief

Lizzy bedankt voor je reactie, ik merk wel dat ik nu ook eerder misselijker ben als met de 1e.
    Ik geef nog bv aan haar en van de week was het 1 keer om half 5 vanaf die tijd was ik dus weer :$ misselijk.

4. Janet83

Janet83 Actief lid

12 okt 2009
    158
    0
    0
    Krampen (zonder bloedverlies) zijn meestal een goed teken, omdat je baarmoeder groeit! Ik ben er ook heel bang voor geweest na twee miskramen, maar de VK vertelde me toen dit.
    Dus geniet maar lekker!

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik had bij de eerste geen krampen (zoon is inmiddels 4,5 jaar oud) In dec '10 was ik net zwanger en had ik geen kampen,helaas is dat voor 5 weken al een miskraam geworden en nu ben ik weer in verwachting en heb ik tot 8 weken last gehad van een kramperig/menstruatie achtige kramp en dit is goede zwangerschap tot nu toe,zie mijn banner

Deel Deze Pagina