Hoi Ben ruim 7 weken zwanger en ik zit onder de puisten!!!!! Tis zooooooveel ik voel me net een puber met giga veel puisten en het ziet er echt verschrikkelijk uit voel me echt oerlelijk En eet niet eens of helemaal niets vettigs Herkent iemand dit en wat kan ik eraan doen en wanneer gaat het over.
Heel herkenbaar! Begon bij mij toen ik stopte met de pil. Toen ik zwanger werd was het nog een tikkie erger.... Nu ik 14 weken ben wordt het wel wat minder. Hopelijk met het mooie weer gaat het sneller weg!
Hier ook hetzelfde als mijn voorgangster... Begon toen ik stopte met de pil.. Begint nu een stuk minder te worden.. De ergste hormonen die voor de pukkels en het spugen zorgde lijken nu te verminderen! Sterkte meis en mijn tip... Veel camouflage, foundation en poeder en voor het slapen goed schoonmaken Of maak je ogen wat heftiger op, dan vallen díe op ipv de pukkels!
Jaaaa ik heb er ook last van .. van hele kleine pukkeltjes overal -______-" hoop dat het wel snel overgaat haha maarja neem 't wel "voor lief"
Ik heb het bij de eerste ook gehad, terwijl mijn huid normaal eigenlijk best gaaf is. Na het eerste trimester gingen ze weer weg, maar het was nog wel lang te zien waar ze zaten.
Ik heb het tot 1 maand na de bevalling gehad heel mijn gezicht/rug/borst zat onder zelfs zo erg dat de dermatoloog er geen raad mee wist alleen mijn oogleden waren niet aangedaan, de rest van mijn gezicht was letterlij rood met ontstekingsacne. Bij mij was het echt zwangerschapsacne, het enige wat daarbij helpt is bevallen
Herkenbaar idd! Bij mij werd het na het eerste tremester minder en heb nu bijna nergens meer last van.. Af en toe een ienieminie die ik alleen zelf zie.. Hou je gezicht/huid goed schoon! Ik gebruik elke dag scrub van Garnier, als ik dit een paar dagen niet doe dan merk ik dit gelijk. Succes! Hoop voor je dat het snel weggaat, super vervelend!
Hier ook hoor. Gelukkig niet in mijn gezicht maar op mijn rug en kleine pukkels op mijn borst. Hoop wel dat het overgaat voor ik in mei op vakantie ga.
2 weken geleden bevallen en zit ook nog helemaal onder. Borsten/borst/rug/gezicht/hals... Ik hoop voor je dat het eerder overgaat dan bij mij Succes ermee..
Hier ook.. Al last van sinds ik zwanger ben, komt echt puur door de hormonen gezicht, hals decolete alles zit eronder. Hopelijk verdwijnt het snel na de bevalling... Heb t voor nu maa geaccepteerd, voel me zeker niet mooi maar weg halen kan ik het ook niet.
Ook hier veel last gehad van puistEN tijdens en na mijn miskramen. Ben uiteindelijk naar de huisarts gegaan. Heb een prima middeltje hiervoor gehad: Benzylperoxide. Werkt bij mij erg goed. Voor het slapen gaan op je gezicht smeren; voor de gevoelige huid wat minder geschikt (je huid wordt er wel droog van)
Heel herkenbaar helaas.. bij dochter zat ikook overal onder vooral bij mnboobs deden pijn elke keer een of 2 op dezelfde plekken.. au.. nu weer zelfde paar pijnlijke in mn gezicht en weer een paar bij mn boobs snik....