bij de tweeling heb ik 2 maal hun hartje mogen zien... dacht bij de eerste echo 9 weken te zijn bleek 6 weken te zijn ( klopte niet kwa terug telling hoe je ook telde) @ keer echo gehad en hartjes klopte.. week later klopte er geen 1 hartje mee helaas. Roosje was ook klein hartje klopte wel maar niet goed genoeg en bij haar ook 2 weken terug gezet.. bij 13+4 weken afscheid van haar moeten nemen...
ik heb precies hetzelfde gehad bij lisa.. toen ik de termijn echo kreeg zou ik volgens eigen berekening 12 wk zijn. daar was ik nog zo blij mee, want bij de eerste kreeg ik een echo rond 9 wk en nu zou ik al veel meer een baby te zien krijgen. daar verheugde ik me op. Toen ze de doppler op mijn buik zette zag ik exact hetzelfde als bij Jurian. Dat was even raar.. ze zette de termijn op 9,2 wk. Dat zou betekenen dat ik de bevruchting zou hebben gehad op de dag van de positieve test.. lijkt me nie tmogelijk.. Lisa is inmiddels 6.. ze was klein bij haar geboorte (relatief) 3090gr en heel fijntjes.. dat is ze nog steeds.. ze blijft klein voor haar leeftijd, maar is kerngezond. hoe het kan weet niemand!!.. maar hier is het allemaal goed gegaan...
heh bah, hoopte dat het goed zou aflopen voor jullie K*T zeg! Hopelijk krijgen jullie snel een plakbeebje. Sterkte met je verlies, want dat is het echt! knuffel Miek