vloeien van bevalling of ongesteld?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Justy, 8 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    ben een beetje in de war.... Afgelopen maandag was het vloeien van na de ks gestopt en had ik weer normale afscheiding. Afgelopen vrijdag kwam er weer wat bloed en sinds vandaag meer dan dat ik hiervoor gevloeid heb. Zou ik nu ongesteld zijn of is dit nog van de ks? Heb geen ongi krampen namelijk maar vind het wel raar omdat ik al weer gewone afscheiding heb gehad....

Ervaringen???

2. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hmmm lastig... Ik denk toch van ks, ik heb zel ook een ks gehad maar kan me dat even niet herinneren. Weet wel dat de eerste menstruatie vaak zo rond de 6/8 weken na bevalling is... Toch even afwachten... Het moet natuurlijk niet extreem gaan bloeden...En ja wie weet is het toch van ongesteld zijn....

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Lastig he? Soms heb ik wel t idee dat t een beetje voelt als ongesteld zijn maar t is wel eens erger geweest, haha. Vind t voral zo vreemd dat ik er eerst helemaal vanaf was en na een paar dagen het weer begon.

Ik wilde de pil weer gaan slikken bij mn eerste ongesteldheid dus denk dat ik de volgende ongesteldheid maar afwacht dan dat ik het zeker weet....

4. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hmm ja, het kan natuurlijk toch ook van je ongesteldheid zijn... T is alleen wel snel dan en zo kort op het bloedverlies van je ks. Er zit niks anders op dan te wachten op de volgende bloeding :) ik had inderdaad ook gewacht met de pil slikken tot ik 1 keer ongesteld was geworden...

5. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hoi!

Ik heb exact het zelfde gehad!;)
    Ik dacht het is mijn 1e menstruatie...het rook niet meer naar 'vloei'om het zo maar even te zeggen wel naar ongestelheid ofzo...;)..
    Maar sinds gisteren heb ik weer iets last van roze/rood afscheiding..pff..lastig hoor..
    Maar ik denk dat het wel je 1e menstruatie is geweest...

Deel Deze Pagina