Ruim 2 weken geleden heb ik een curretage gehad. Afgelopen weekend werd het bloedverlies minder en bruin, ik verwachte dat het zou gaan stoppen, maar gisteren was het weer als voorheen en rood bloed. Ik lees overal 1 a 2 weken, maar die 2 weken ben ik nu voorbij. Hoort het nu niet te gaan stoppen? Zou ik de gynaecoloog moeten bellen? Buikpijn is ook nog niet weg, niet meer zo erg als eerst, maar ik moet nog steeds opletten met lang lopen en tillen.
Hoi Wat vervelend... ik herken het wel! Mijn curettage is morgen 3 weken geleden en eigenlijk sinds dit weekend is het bloedverlies echt over.. en nu nog steeds bij afvegen soms wat bruin..Maar na ongeveer een week was het bloedverlies ook helemaal weg, en ineens kwam het weer helemaal terug! vond ik toen ook zo vreemd maar had toen ook een telefonisch consult met de gyn en die zei dat dit niet raar was omdat het toch een soort wond is die dan weer kan gaan bloeden. Alleen de buikpijn herken ik niet, maar dat had ik ook niet vlak na de ingreep... als je het niet vertrouwt gewoon de gynaecoloog bellen of de verloskundige als je daar bij liep!
Bedankt voor je reactie. Ik heb toch ook maar naar de gynaecoloog gebeld en zij zei inderdaad ook dat het een wond is die weer meer kan gaan bloeden. Ik moest me geen zorgen maken. Maar ondertussen ben ik het erg beu .