terug naar de gyn

Discussie in 'Miskraam' gestart door Inger1979, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hoi meiden, ik hoop dat iemand hier mij kan helpen.

Ik heb in totaal 4 mk gehad, de laatste keer was in juni en alle onderzoeken hebben we verder al gehad, tenminste bloedonderzoeken. De gyn zei afgelopen septemer als je in januari nog niet zwanger ben mag je terug komen (heb ik zelf om gevraagd), dit zal wel het geval zijn :(
    Maar ook zei ze dat ze niet aan een goed proces wilde sleutelen...
    Ik wil dat er iets gaat gebeuren in januari, maar waar kan ik om vragen? Kan iemand mij daarmee helpen?
    Ik wordt gek van verdriet, ik wil dat er iets gedaan gaat worden...

liefs Inger

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Inger,

Weet je zeker dat je alle onderzoeken hebben gehad? Er is namelijk veel meer mogelijk, en misschien zelfs nodig, dan wat de meeste gynaecologen aanbieden.

Op www.herhaaldemiskramen.nl lees je onder Suus mijn verhaal, met vooral veel info over mogelijke onderzoeken. Daar heb ik erg om moeten zeuren, maar ik heb ze allemaal nin Nederland gehad.

Waar denk je zelf verder aan? Aan hulp bij het zwanger worden? Daar kun je inderdaad om vragen, al moeten velen het eerst een jaar zelf proberen (zo niet twee). Maar vraag op z'n minst wanneer ze je dan wél willen helpen als dat nu nog niet is.

En hoe zijn je menstruaties sinds de curettage? Normaal rood bloedverlies, of is het minder, of alleen bruin?

Suus

3. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hoi Suus, bedankt weer voor je antwoord.

ik heb vorige keer al heel jou lijst meegenomen en alles van die lijst is gecontroleerd (nog bedankt!) Mijn menstruatie is weer normaal na de curretage... heb wel 1 keer een tussentijdse bloeding gehad maar verder niet veel bijzonders... Ik wil indd vragen om hulp voor het zwanger worden en blijven, maar ik weet niet precies wat je daarvoor allemaal hebt... jij wel of iemand anders?

Liefs Inge

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Je kan eerst eens vragen of ze willen nakijken of de basics goed zijn. Dat doen ze ook met bloedonderzoek (AMH en progesteron), zaadonderzoek, echo en eventueel een samenlevingstest.

Het ligt eraan wat eruitkomt, maar daarna zou je indien nodig om IUI kunnen vragen. Dan brengen ze het (gewassen) sperma van je vriend/man in de baarmoeder in, waardoor je kansen mogelijk iets beter zijn.

Maar er is veel meer mogelijk. Anderen weten daar meer van dan ik.

Super dat je al dat bloedonderzoek gekregen hebt, dat hoor je niet zo vaak.

Suus

5. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    #5 Daniellu, 22 dec 2011
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
    sorry dat ik er even tusse kom, over welk bloed onderzoek betreft het hier? of zijn het meerdere ik zit ook in de mmm en moet de 27ste terug komen voor verder overleg/onderzoek miss kan ik haar opweg helpen heb nu me derde miskraam gehad in half jaar tijd..

ps ik en me man hebben binnen kort een postnataal cytogenetisch onderzoek wat bekijken ze dan allemaal ze heeft t wel verteld maar het is een beetje langs me heen gegaan toen

6. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Deel Deze Pagina