Ik ben nu 8 weken zwanger van de tweede en ruim twee weken de hele dag door misselijk geweest. Inmiddels is dat wat afgezwakt maar word ik steevast iedere dag eind van de middag kotsmisselijk wat de rest van de middag en avond aanhoudt. Het zal er allemaal bij horen maar zijn er meer meiden die dit hebben? Dan voel ik me niet zo alleen..
Ik heb ook meer last van avondmisselijkheid ja. Merk dat het beter gaat als ik rond 4 uur nog een boterhammetje of stuk fruit eet. Denk dat ik vooral misselijk word van het vanaf de lunch tot diner niks eten... Maar soms word ik ook ineens misselijk na t avondeten. Heel bizar...
Bij mijn dochter was ik ook alleen savonds misselijk, begon rond t avondeten. Nu nog nergens last van ben benieuwd of dat nog komt
Ja hier ook. In de ochtend valt het allemaal wel mee. Maar meestal om een uur of 3 komt het opzetten. Na het avond eten is het dqn ff weg en dan komt het na een half uur ofzo weer. Ene keer helpt het inderdaad om wat te eten maar de andere keer echt niet
Ik Ben nu 8weken en sinds het begin ochtend en avond misselijk ! Vanaf week 6 word ik om 5uur wakker van de misselijkheid tot in de avond alles wat ik eet komt heel snel uit.. Weet niet wat ik Moet doen is zwaar !