Wat denken jullie?

Discussie in 'Miskraam' gestart door ProudMom, 17 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom

ProudMom Niet meer actief

#1 ProudMom, 17 sep 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2016
    Hoi meiden,

Ik ben benieuwd naar jullie ervaring bij een miskraam met 7 weken.
    Het hartje bleek helaas gestopt bij ongeveer 7wk, dus ben ik gisterochtend gestart met medicijnen. Een paar uur later heb ik flinke weeen gekregen, alleen ben ik sindsdien nog nauwelijks weefsel verloren en ook helemaal geen stolsels ofzo... alleen een stuk wit slijmvlies van een paar cm en vanmorgen nog een klein stukje weefsel (maar dit was ook niet het vruchtje volgens mij).
    Wat is normaal om te verliezen bij dit termijn? Dit zal toch niet alles zijn? Gister heb ik de hele dag krampen gehad, maar vandaag ook niks meer en alleen nog helder bloedverlies (niet meer dan een menstruatie).
    Wat denken jullie, zal dit wel een complete miskraam zijn :(

2. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Wat verdrietig nieuws meid met 7 weken.... Mijn ervaring is echt wel bloed en( flinke) bloedstolsels. (Mk 5 weken)Vervolgens na een paar dagen vruchtzakje verloren en toen is het bloeden langzaam gestopt. Ik wist bij het vruchtzakje wel duidelijk; ja dit is het( was echt langwerpig weefsel achtig zakje van cm of 5/6) ...lijkt me dat je met 7 weken echt wel wat meer moet merken. Denk zo dat het nog op gang moet komen en door gaat zetten meid. Hoop dat het niet lang op zich laat wachten want het is allemaal niet niks om mee te maken.Sterkte...

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113

Met 5 weken is een vruchtzak gern 5/6 cm hoor. Dus dat is t niet geweest.

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    De een verliest niet echt iets herkenbaars, de ander verliest wel duidelijk het vruchtzakje.
    Heel wisselend, net als het bloedverlies.
    Heel verl sterkte.

5. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ik heb er een foto van gemaakt en mijn gyn laten zien...toch echt vruchtzakje werd mij verteld. En zou niet weten wat het anders had kunnen zijn. Geen normaal stolsel iig. Maar mag aannemen dat mijn gyn het wel weet.

6. Koekie83

Koekie83 Actief lid

24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vorig jaar een miskraam gehad met 7 weken, ook na een kloppend hartje. Geen medicatie nodig gehad, maar wel ruim een week goed gebloed, zoals een hevige menstruatie met flinke stolsels. Ik denk dus niet dat je alles al kwijt bent. Sterkte meis!

7. ProudMom

Bedankt voor jullie reactie meiden.
    Ik ben er ook bang voor dat dit niet compleet is... Vandaag nog maar weinig bloedverlies ook, nog minder dan tijdens een menstruatie. Wel voelt mijn buik flink beurs aan.
    Ik ga maar weer even bellen met het ziekenhuis :(

8. ProudMom

De afgelopen dagen ben ik inderdaad nog 2x stukken weefsel verloren, dus ik ben waarschijnlijk nog niet alles kwijt. Ik hoop maar dat alles verder vanzelf loskomt. Volgende week heb ik de controle-echo...

9. ProudMom

Op de echo waren nog teveel resten te zien :(

10. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ai, dat is echt balen. Wat gaan ze nu doen?

11. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Als ik dit zo lees moet ik trg aan mijn mk denken .. Ik voel echt met je mee. Heel veel sterkte toegewenst meid ❤

Mijn nicht verloor met 6wk een ballonnetje (vruchtzakje) weet alleen niet hoe groot
    Bij mij met 8 wk was het ongv zo groot als een pingpongballetje. Precies een ballonnetje gevult met water e daarin dat het vruchtje. Nog niet echt helemaal gevormd. Enkel 2 bolletjes (hoofd-lichaam) en 2 zwarte puntjes aan het hoofd (ogen)

Deel Deze Pagina