3 weken na miskraam nog een postitieve knaller van een test?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Blits, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blits

Blits Actief lid

12 jul 2013
    117
    16
    18
    Dat hakt er zeker in. 2x zelfs pff , hebben ze je eileiders wel weten te behouden? Heb je daarna nog een kindje gekregen?
    Ik zou zoooo bang zijn bij een volgende zwangerschap, dat ik nu neig om het bij 1 kindje te houden.

2. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Dames, wij hadden vanmiddag een afspraak ivm herhaalde miskramen. Daar mijn zorg om de knaltesten en buikpijn uitgesproken en alles is daarna in stroomversnelling gegaan. Ik lig nu te wachten op de gyn die ons gaat vertellen hoe de operatie eruit komt te zien. Er is al bloed in de buikholte en de eileider zal waarschijnlijk niet bespaard gaan worden. Helaas pindakaas... Gelukkig hebben ze hier alleen maar privé kamers!

3. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Wil wel even een positief verhaal delen. Ik heb 2 keer een miskraam gehad en 2 keer een bbz. De eerste keer hebben ze mijn eilieder verwijderd en de 2e keer zat het eitje op mijn eierstok en hebben ze het alleen weggehaald. Maar we hielden hoop en elke keer vlak voor de onderzoeken naar de oorzaak was ik weer zwanger en dus heb ik nooit een onderzoek gehad. Inmiddels ben ik voor de 5e keer zwanger en gaat het super (bijna 29 weken en ze doet het prima). Ze is er nog niet, dus het blijft spannend, maar het lijkt eindelijk goed te komen nu. Dat zou ik jullie ook allemaal zo gunnen!

4. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    De 2e x is mijn rechter eileider verwijderd.
    Daarna het ivf traject in gegaan en een gezonde zoon gekregen. Angst zat er bij ons ook goed in.
    Hier blijft het nu ook bij onze zoon. Ik tel m'n zegeningen want denk niet dat ik nog een zwangerschap aan kan en wil.
    Neem je tijd voor fysiek en mentaal herstel.

5. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Heftig! Sterkte

6. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Oei, dat is inderdaad wel even schrikken. Je weet even niet wat je allemaal overkomt. Het voelde bij mij alsof het mij niet overkwam en een nare droom was. Ik wens je heel veel sterkte!

7. Blits

Blits Actief lid

12 jul 2013
    117
    16
    18
    Ow nee dus toch ook buitenbaarmoederlijk, heftig! Hoe is het gegaan?
    Zo zit je nog in je afspraak en zo zit je op de ok. Ik vond dat heel onwerkelijk.
    Hier gaat het inmiddels iets beter, heb heel veel hulp van lieve vriendinnen en familie.

Ik wens je heel veel sterkte en beterschap!

8. Blits

Blits Actief lid

12 jul 2013
    117
    16
    18
    Wat fijn Jiseb dat je nu in verwachting bent en alles goed gaat! Probeer er lekker van te genieten.
    Ik heb al een prachtig meisje rondlopen en de toekomst zal uitwijzen of we nog voor een 2e proberen of dat we onze zegeningen tellen en het hierbij houden

9. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Hier weer lekker thuis, nog een beetje beurs maar verder wel in orde. Mijn hcg was in een dag tijd alweer gehalveerd, morgen weer bloed prikken en controle bij de gyn. Het voelt nog een beetje gek, het is allemaal zo snel gegaan, voelt inderdaad als een gekke droom. De huiskamer vol bloemen en ballonnen herinnert me er aan dat ik zoveel goeds heb en zo veel lieve mensen ken!

Ik ben heel benieuwd hoe dit avontuur verder gaat!

10. Blits

Blits Actief lid

12 jul 2013
    117
    16
    18
    Goed herstellen thuis, rustig aan doen! Ik hoef helemaal niet meer terug om mn hcg te checken ( eileider is weg dus misschien daardoor) en heb oplosbare hechtingen, zo is het in elk ziekenhuis anders denk ik. Wel heb ik een belafspraak staan, dan krijg ik de uitslag van mijn eileider die opgestuurd is voor onderzoek en eventuele vragen.. Wat een toestand he, het ene moment voel ik me super sterk en het andere moment stort ik in. Niet eerlijk dit

Deel Deze Pagina