Hallo verloskundigen, Op 1 juli heb ik een miskraam gehad, spontaan met 9 weken zwangerschap, vruchtje was met 6,4 weken gestopt met groeien. De dag erna heb ik een echo gehad, de baarmoeder was volgens de gynaecoloog schoon. Ik heb 7 dagen gevloeid, daarna niet meer. Ik heb mijn temperatuur bijgehouden en ovulatie testen gebruikt maar ik heb nog geen eisprong kunnen ontdekken, daarnaast had ik die ook nog niet verwacht aangezien ik normaal tussen de 18 en 24 dagen een eisprong heb. Ik zit nu op dag 22 na de miskraam en ik heb sinds vanmorgen ineens weer een bloeding. Alsof ik ongesteld ben geworden. Is het mogelijk dat ik 3 weken na de miskraam, zonder eisprong, ongesteld ben geworden ? Mijn cyclus duurt normaal 35 dagen en ik had me er op ingesteld dat het nu wel een poosje zou kunnen gaan duren, een week of 6. Daarom vind ik dit ook zo vreemd. Ik ga dinsdag met vakantie, is het verstandig om me nog na te laten kijken door iemand ?
Hallo, Na een miskraam kan je cyclus van slag zijn waardoor je sneller menstrueert of juist later. Dus zou het bloedverlies nu doorzetten is het een menstruatie. Blijft het bij een dag kan het komen doordat je hormooncyclus zich aan het herstellen. Niks om je ongerust over te maken, hiervoor een controle ook niet nodig. Fijne vakantie. Groetjes Ineke