ovulatie na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Rachel2013, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel2013

25 feb 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik heb in de zondagnacht van 24 februari t/m maandag ochtend 25 febr een miskraam gehad. Toen had ik vrijdag 1 maart een zwangerschapstest gedaan om te kijken of de hcg hormoon al uit mijn lichaam was en dat bleek ook het geval te zijn. En zondag 3 maart deed ik een ovulatie test en bleek deze positief te zijn. De dagen erna deed ik iedere ochtend een ovulatietest en de lijn werd steeds lichter tot zondag 10 maart helemaal geen T-lijn te zien was.

Zou het dus echt kunnen dat mijn ovulatie zo snel plaats vond, 5 dagen na de miskraam? Heeft iemand hetzelfde ervaren?

Ik heb op internet gezocht of de positieve ovulatietest kan worden beïnvloed door minimale aanwezigheid van hcg hormonen die niet met een zwangerschapstest zijn aan te merken, maar nog wel aanwezig zijn en daardoor de ovulatietest positief kan zijn...maar kon niks hierover vinden.

We zijn wel intiem geweest op de zaterdag 2 maart en 3 maart de test gedaan.....hopen dat het gelukt is en daadwerkelijk sprake was van een ovulatie....

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Rachel. Lijkt me erg snel maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik had een positieve ovutest een week na mijn mk. Maar dat kwam omdat ik nog hcg in m'n lijf had. De ovutesten reageren nl ook op hcg omdat lh en hcg erg op elkaar lijken.
    Sterkte en hopelijk ben je snel weer zwanger.

Deel Deze Pagina