3 weken na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lyanne T, 28 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Even een vraagje,

5 november begon mijn miskraam en 7 november ben ik waarschijnlijk het vruchtje verloren. Nog een kleine week wat bloed verloren. Op 16 november nog een echo gehad en alles was weg en zag er goed uit. Ze zei dat het ongeveer 4 weken zou duren voor ik weer ongesteld zou worden.

Nou verlies ik sinds gisteravond een klein beetje bruinig donker rood slijm. Net echt (sorry voor de details) een hele sliert dik doorzichtig slijm met een beetje bloed.

Wat moet ik hier nou van denken? Kan toch nooit al een beginnende menstruatie zijn?

2. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Alles kan..
    Ik heb curretage gehad en werkelijk alles gaat door elkaar.
    Eiwitslijm, roze, bruin..
    Roze na sporten.. maar niet na seks.
    Alle ovu testen doen raar.
    Helemaal van de wap!
    Durf je echt niet te zeggen wat het kan zijn want in mijn ogen kan alles!
    Sterkte met je verlies. Ontzettend heftig!

3. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Het is trouwens nu weer gestopt. Lijkt mij toch echt geen menstruatie .. maar wat dan wel

4. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    ik snap echt even helemaal niks van mijn lichaam. Het bloeden komt op en af en is niet meer dan een druppel of 2.
    Een menstruatie is toch wel meer dan 2 druppels, of zie ik nou overal beren op de weg?

Het bloeden was dus een kleine week na de miskraam gestopt, echt helemaal niks meer en is dus nu ineens weer begonnen.

Iemand ervaringen?

5. Jolieanda

Jolieanda Niet meer actief

ik heb dat ook gehad laatst week, en het blijkt te komen doordat je cyclus en hormonen in de war zijn. Af en toe kan je baarmoederen denken dat je ongesteld ben dus verlies je een beetje bloed maar niet zoveel als normaal omdat je geen eisprong hebt gehad.

Ik heb het momenteel heel erg, ik verlies af en toe ( ook sorry voor de details) straaltjes bloed, bij mij komt dit dan ook door een cyste op me eierstok. Van de gynaecoloog kreeg ik te horen dat ik het tijd moest geven.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.. we zitten in ieder geval een beetje in hetzelfde schuitje :(

6. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Frustrerend dat je totaal de controle over je lijf kwijt bent, vindt je ook niet?

Het bloeden is nu al bijna een week gestopt, nu af en toe krampen alsof ik ongesteld moet worden maar niks te zien.. misschien is het een eisprong, pff geen idee :(.

Ik wens je veel sterkte en hopelijk stopt het bloeden snel, ik weet wel uit ervaring met mijn MA dat ik veel langer bleef bloeden, zelfs een kleine week na de MA bijna een halve liter bloed verloren met stolsels en al. Ik werd toen ook pas na 7 weken ongesteld.

Ik hoop dat het bij jou een sneller herstel is. Hoe lang was je zwanger?

7. Jolieanda

Jolieanda Niet meer actief

inderdaad dat is super frustrerend en ik vind dat nog wel het aller vervelendste aan de miskraam zelf. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het verschrikkelijk dat we nu geen mooi kindje krijgen, maar ik bedenk me steeds dat het niet zo had mogen zijn en dat het niet gezond was. Het gaat niet zomaar mis..

Ik verlies sinds maandag geen bloed meer, maar dat kan zomaar weer opkomen zonder reden:) Maar ik ben blij dat ik na 5 1/2 week eindelijk gestopt ben met bloeden. ( enig troost is dat me HB nog steeds hoog is)

Ik ben gelijk na het starten met de misoprostol leegelopen, net alsof er een kraan open ging en daarna veel stolsels en net zoveel verlies als met een menstruatie.

Ik was 7 weken zwanger toen ik de echo liet maken en daar zagen ze toen een vruchtje met de grootte van 5 weken en geen hart actie.
    Het weekend van mijn verjaardag vond ik erg moeilijk omdat het dan zouden vertellen.

ben jij inmiddels al gaan bloeden? Of ovulatie testen gebruikt om te kijken of je een eisprong hebt gehad?

8. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Ja snap ik. Wij zouden het met sinterklaas vertellen maar dat ging ook niet door.

Nee nog niks. Heb wel af en toe menstruatiekrampen maar geen bloed te zien haha.
    Nee gebruik deze keer niks. Vorige x na de MA maakte ik mezelf helemaal gek met al die testen, laat het nu gewoon op zn beloop. :).

Gebruik jij testen? Hoe lang was je cyclus voor de miskraam?

Deel Deze Pagina