Hoi allemaal...ik heb kort geleden een vroege miskraam gehad. 13 mei begon het bloeden en daarna nog poitieve testen gehad op 26 mei ongeveer had ik een negatieve test. Op 29 mei op de echo een schone baarmoeder. Pas op 5 juni begonnen met ovu testen maar nog geen knaller gezien. Ik had wat klachten die ik vorige maand ook had. Om uit te sluiten een zwangerschapstest gedaan. Toch zie ik een licht streepje....zouden jullie kunnen kijken of ik niet gek aan het worden ben
Aan de hand van je titel wilde ik eigenlijk vragen of je test al negatief was geweest na de miskraam, maar je geeft zelf het antwoord al. Ik zie idd ook een licht streepje. Ik hoop voor je dat het weer raak is. Succes meid, over 2 dagen nog maar eens testen.
Ik zie niks maar de foto is erg donker. Is je ovu test nu ook nog negatief?? Het zou kunnen dat de test nu op je lh piek reageert. Hebben ze toevallig niet naar je eierstokken gekeken om te kijken op 29 mei of daar al een eitje aan het groeien was?
Ik zie ook geen streepje, maar de foto is inderdaad erg donker en ik kan hem niet inzoomen. Heb je opnieuw getest? Dan misschien even een foto plaatsen die van dichtbij en in het licht is gemaakt?
Ik heb in febr in mk gehad, zelfs na curretage dus schone baarmoeder. Ruim 3 weken nog een positieve zw test. Voelde me al die tijd ook echt zwanger. Ik duim heel hard voor je dat dit een nieuwe zwangerschap is. Hou je ons op de hoogte.
Hi allemaal, Het was dus nog wel van de vroege miskraam. Had afgelopen woensdag een witte zwangerschapstest, blijkbaar eerder niet goed gekeken en daarna op vrijdag een positieve ovulatietest. Dus nu nog even wachten en dan hopelijk wel een positieve zwangerschapstest !