hoe lang infacol gebruiken??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rensje, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    wij gebruiken infacol voor ons mannetje zijn krampjes, maar hoe lang mag ik dat blijven gebruiken?? weet iemand dit, het werkt overigens wel super goed. Hij krijgt maar een heel klein beetje, niet eens de hoeveelheid die mag.. maar het werkt goed.
    Heb net nog 2 potjes gehaald maar weet niet of je dat heel lang mag gebruiken. Ik gebruik het nu 1 maand.
    alvast bedankt voor jullie reactie..
    groetjes rensje

2. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Wij hebben het nu 2 maanden gebruikt en ben nu aan het afbouwen.
    Was ook ivm krampjes. Ik kan je trouwens adviseren een osteopaat in de hand te nemen! Heeft hier ontzettend geholpen moet ik zeggen.

Groetjes

3. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    heey marieke,
    heb ik toevallig voor volgende week maandag een afspraak staan, dus hopelijk gaat het dan nog beter. Ben al heel tevreden, ben overgestapt op koemelkallergie vrije melk en die infacol en ken mijn mannetje al bijna niet meer terug...
    maar bedankt voor je reactie..
    groetjes rensje

4. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Infacol wordt niet in het lichaam opgenomen, maar zorgt er voor dat de kleine gasbellen worden samengevoegd tot grote gasbellen die makkelijk door je baby als lucht kunnen worden afgevoerd.

Je mag het onbeperkt gebruiken!

Heb dit namelijk nagevraagd aan de fabrikant van infacol

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    precies het antwoord dat mijn huisarts ook gaf, die wist ook te vermelden dat de werkzame stof van infacol ook in prik limonade zit om de belletjes klein te houden.

Goetjes anita

Deel Deze Pagina