Ervaringen freestyle tov horigen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Ilse84, 6 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Hoi allemaal!

Mijn dochter is nu 12 dagen en huur momenteel de medela symphony van jet ziekenhuis. Helaas drinkt mij dochter nog niet aan de borst maar we zijn wel aan het opbouwen.

Met mijn oudste dochter heb ik gekolft met de ardo en daar ben ik nooit vriendjes mee geworden. Dus ik ben op zoek naar een andere kolf. Ik twijfel tussen de freestyle en de horigen. Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

2. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik vond de horigen erg prettig. Ik heb hiervoor een avent gehad en de horigen was veel sneller en makkelijker. Ik vond ook de prijs heel prettig. De medela is een stuk duurder.

Ilse84 vindt dit leuk.
  3. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Horigen ken ik niet, maar medela freestyle vind ik perfect. Niet te luid, geen stopcontact nodig, compact, en ik kolf genoeg! Heeft ook een toeschietreflexstand en een melkstand.

Ilse84 vindt dit leuk.
  4. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Ik heb de Horigen en daarvoor de Swing gehad (enkelzijdig, wel vergelijkbaar met Freestyle)
    De cups van de Horigen vind ik veel prettiger en ook de verschillende standen (apart in te stellen).
    Ik raad de Horigen dus aan

Ilse84 vindt dit leuk.
  5. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Heb je met de horigen ook meer op opbrengst?

6. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Ik wel, de speciale techniek kneed echt in je borst.

Ilse84 vindt dit leuk.
  7. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Horigen ken ik niet, maar ik heb de freestyle. Heel eerlijk, had ik er meer van verwacht. Zeker voor die prijs. Heb ooit een goedkopere gehad en vond deze net zo goed.

De freestyle maakt best een hoop herrie! Dat viel me zwaar tegen.
    Vind het wel fijn dat ie zo makkelijk mee te nemen is en dat hij een goede oplaadbare batterij heeft.

Ilse84 vindt dit leuk.
  8. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Freestyle 2x gebruikt. Mijn zusje heeft hem nu en een vriendin heeft hem ook gebruikt. Brengt zijn geld zeker op. Heb alleen de slang vervangen.

9. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Ik heb hier 2x de freestyle gebruikt en daar de voorganger ook nog van de pump in style advanced.

Over de freestyle ben ik erg tevreden. Hij werkt nog steeds alsof hij nog nieuw is en heeft z'n geld echt wel opgebracht. (Ps ik verkoop hem nu)

10. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    horigen ken ik niet, gebruik zelf de freestyle, erg tevreden over.

Deel Deze Pagina