Hoi allemaal, Ons zoontje is nu 16 dagen oud..de eerste dagen een heel tevreden mannetje! Maar sinds een dag of 5 heeft hij, denken wij, last van darmkrampjes. Wij geven Friso standaard 1.Het is echt een hongerlappie en drinkt als hij net begint met de fles te drinken eerst enorm gulzig. De andere helft van de fles drinkt hij wel vrij 'relaxt'op. Maar dan begint het..hij begint zich te overstrekken, boert, hikt vaak even na, kortom het zit m dan niet lekker.Ook gebruiken we Inafcol. Niet bij elke voeding maar vooral ook savonds bij zn laatste fles. De laatste paar avonden/nachten is hij erg onrustig en je hoort zn darmpjes echt 'tekeer'gaan.. Wij gebruiken nu de Difrax fles speentje maat S. Nu is mijn vraag, heeft Friso ook voor baby's 0-6mnd voeding tegen krampjes? En wat is jullie ervaring met de Dr.Brown fles? Mijn man haalt m sowieso vanmiddag op zón fles...ik vind het het proberen wel waard. Alvast bedankt! Gr.Missguit
Ik hoor er heel veel goede verhalen over!!! Wij hebben het geprobeerd omdat ook mijn dochter last had van darmkrampjes! Alleen ze liet de fles meerdere malen staan. Toch maar weer difrax geprobeerd, Nu heeft ze omneo
Wij hebben hem ook en ik wil nooit geen andere meer!! Nadat ik moest stoppen met BV toen Lucas in het ziekenhuis kwam te liggen hebben wij deze fles vanuit het ziekenhuis geadviseerd gekregen. Ik vind het echt hele fijne flessen, het schoonmaken kost even wat meer tijd/moeite misschien vanwege die blauwe ventiel. Wij lopen er nu alleen tegenaan dat het met papflessen iets minder makkelijk is. De pap blijft er een beetje achter hangen. Maar verder: SUPER!!
Hey, hier ook erge krampen die een stuk verbeterd zijn met dr brown flessen. Ik vind de spenen wel niet zo fantastisch dus ik gebruik de difrax spenen die er perfect op passen. Is zeker de moeite waard te proberen!!
De dr brown fles heeft hier erg geholpen. Ook hadden wij een hongerig kindje en hebben toen voeding voor hongerige kindjes gegeven... maar ik zou niet te snel wisselen van voeding hoor!! Liefs
Ja friso comfort tegen krampjes en spugen, maar zou eerst de flessen van dr brown proberen voordat je overstapt op een andere voeding. Hier heb ik echter geen ervaring mee
de dr Brown flessen bevallen hier ook super en Infacol helpt alleen als je het bij alle flessen doet. probeer ook eens om niet meer te schudden met de fles maar het door te roeren met een vork. tussendoor laten boeren helpt ook goed
We hebben de Dr.Brown fles gehaald gisteravond en het gaat super!Hij is een stuk tevreden, moet echt moeite doen om de fles leeg te krijgen en wordt er ook 'sneller'moe van en slaapt dan heerlijk 3 a 4 uurtjes tot aan zn volgende fles. We gaan inderdaad nog niet overstappen naar andere voeding oid.. Wat een uitkomst zeg!Geen krampjes, boeren en gulzigheid meer!
hier een nuby fles met slow flow speentje en born free flesjes. beide bevallen prima en kleine man doet een normale tijd over een fles.
oh ja, wij zijn van infacol overgestapt op cinababy. had wat slechte verhalen over infacol gehoord dat het diarree zou veroorzaken. wij hadden daar geen last van, maar voor de zekerheid maar overgestapt.
Ik heb dat flesje ook in huis, maar nog niet gebruikt, omdat ik bv geef. Goed om te horen dat de fles zo super bevalt.