Innesteling???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Texas love, 29 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Texas love

29 aug 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vroeg me af wie dit nog meer hAd of heeft??

Ik heb een cyclus van 26 Dagen. Was ongesteld op 11 aug mijn nod is nu 6 sept dus nog een week. Nu vannacht bruine afscheiding gehad en vanmorgen rood roze slijm en nu is alles weer weg. T kan niet Zijn dat ik info wordt want is nog ruin een week.

Zou dit een innesteling Zijn? Ik was gisteren extreem now heb 3 Keer geslapen overdag en vandAAG WEER OntZettend moe.

Wat denken Julie?? Her kent iemand dit

2. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi Texas love,

Het zou kunnen denk ik...
    Had je toevallig gisteren ook gemeenschap gehad? want dan zou t ook nog daarvan kunnen komen... (als dat het geval is en je hebt t vaker "beetje spotting na gemeenschap" dan is dat een reden om even langs de huisarts te gaan, want dat kan wijzen op een infectie of 'onrustige cellen')

3. mmmarijn

mmmarijn Nieuw lid

26 aug 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou mijn NOD op 2 september hebben, en heb sinds vandaag ook bruine afscheiding . Ben de afgelopen dagen erg now en heb een druk op mijn buik. Ik wacht nog even af wat de dag morgen brengt en dan toch voor de zekerheid even testen

4. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Vandaag heb ik een hele lichte bloedverlies (slijmachtig). Ik ben benieuwd verder heb ik geen menstruatiekrampen

Deel Deze Pagina