"knellende onderbroek" syndroom??

Discussion in 'Eerste symptomen' started by cyntje78, May 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Tja... het beestje moet maar een naam hebben, niet?

Nu mijn vraag :oops: ... Ik zit een dag of 5 na mijn positieve ovutest en gemeenschap. Nu heb ik nog steeds steekjes links in mijn onderbuik maar dat kan goed normaal zijn en niets te betekenen hebben...
    Wat ik me wél af vraag.... Ik heb heel vaak sinds gisteren dat het lijkt alsof mijn onderboeken knellen in mijn liezen. Normaal nooit geen last van. Ze knellen niet maar zo voelt het.... Maakt niet uit of ik een string of hipster aan heb. Maar voor de Nod van mijn vorige zwangerschap had ik dit ook.

herkent iemand dit gevoel??

Groetjes Cyntje

2. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hoi , het zouden goed je darmen kunnen zijn dat zijn 1 van de eerste symtomen voor je NOD ik ben benieuwd ik ga voor je duimen

3. Hoopto

Hoopto Actief lid

Sep 5, 2008
    181
    0
    0
    Hoi, Ik wil je niet teleurstellen, maar ik denk dat de symptomen nu nog niets zeggen.
    Als je zwanger bent kan het zijn dat de innesteling nu is, maar het is eigenlijk zo goed als onmogelijk dat je dan al verschijnselen hebt.
    Na de eisprong heeft elke vrouw, de een in meerdere mate dan de ander, en elke cyclus weer verschillend van de vorige, dit soort verschijnselen.
    Ik denk dus niet dat het iets te maken heeft met een eventuele zwangerschap.
    Daarintegen: het betekend dus ook niet dat je niet zwanger bent..

ik hoop voor je dat het goed zit!

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Bedankt voor jullie reacties!

Ja, stom he... je denkt vanalles te voelen...
    Gek genoeg zat ik vanmiddag op de fiets en voelde ik rechts in mijn onderbuik steekjes. Dit duurde een minuut of 5 en verdween weer. Daarna ging het over in een zeurende/drukkende pijn ter hoogte van het schaambeen. Dit is tot nu toe met vlagen. Helaas zit er maar 1 ding op en dat is afwachten :( Maar spannend is het elke keer wel!

Liefs Cyntje

Share This Page