Hallo dames.., Eigelijk weet ik niet wat ik hier mee aan moet... 3 weken overtijd en 4 testen verder maar nog steeds negatief... Ik wil een pos. test of ongi worden...Ik word hier zo moe van.. Wel wat klachten zoals vermoeidheid, hoofdpijn, ochtend misselijkheid, last van de rug..... Ik heb vorige week de dokter gebeld en die vertelde dat het nog wel een tijdje kon duren en dat ik maar moest afwachten of even langs komen. Dat ga ik dan vrijdag ook maar doen...En nu maar hopen op een leuk kerst kado... Groetjes Mariska
Hoi, ik weet heel goed wat je nu allemaal meemaakt. Van mijn eerste zoon (nu 2 jaar)was het ook zo maar uiteindelijk na 3 weken kregen we het goede nieuws. Bij mijn 2de zoon (nu 4 maand)heb ik dan maar gewacht tot ik 3 weken overtijd was om me te laten testen. En nu, ik vrees dat ik me over 2 weken terug zal moeten testen. Hopelijk is het voor jou een leuk kerstgeschenkje de kwaaltjes komen me in ieder geval heel bekent voor. Succes
hoi, aan het ontpillen zal ik wel niet zijn denk ik. Mijn eerste zoon is met de pil gemaakt en mijn tweede zoon met de pleister. dus ja, wij weten niet meer wat we kunnen nemen van voorbehoedsmiddel want nu gebruikten we de ring. Moest het zijn dat ik nu weer zwanger ben dan laat ik mij gewoon sterilizeren. (na bevalling natuurlijk) dat zal het veiligste zijn denk ik. aan de ene kant hoop ik wel op een nieuwe zwangerschap want volgens de geslachtenkalender (die in mijn geval al iedere keer klopte) zouden we nu een dochter verwachte en dat zou ik vinden. Maar dan aan mijn jongste zoon nog maar 4 maand.
dat dacht ik ook.. ontpillen, dit zou mijn eerste ongi worden na het stoppen met de pil. Na drie weken testte ik alsnog positief ( mijn vorige zwangerschap idem, en mooi dat ik al 7 weken zwanger was toen)
Heb gisteren en vandaag een test gedaan. 2 keer negatief maar dat had ik ook bij mijn eerste zwangerschap. bij mij kan je het enkel zien via bloedafname denk ik. Nu al 2 weken overtijd dus wij zijn er al zo goed als zeker van dat ik zwanger ben van ons derde kindje. Nu nog eens naar de dokter als ik eens tijd vind voor de definitieve uitslag te weten wegens bloedafname hé
He Smurfke. Heb jij kwaaltjes? Ik ben zelf ook erg lang overtijd wat ik anders nooit ben, maar heb totaal geen klachten. Vind het knap van je dat jij al van uitgaat dat je zwanger bent. Ik ga nog steeds elke keer gespannen naar wc om te kijken of de duivels er al zijn of niet. Ben benieuwd naar je uitslag van bloedtest!
hoi, nee ik heb helemaal geen klachten maar dat had ik ook niet bij mijn eerste 2 zwangerschappen. tja, ik ga ook iedere keer gespannen naar de wc hoor. je weet nooit hé. maar als ik ongesteld moet zijn dan heb ik altijd last ervan en dat heb ik nu dus helemaal niet. anders ben ik heel regelmatig. dus bij mijn vorige 2 zwangerschappen wist mijn arts het ook al zeker voor we bloedonderzoek lieten doen
Het is zover. Op kerstdag ongesteld geworden. Toch niet zwanger dus. Ach ja, volgende keer dan maar laten we zeggen hé Groetjes
Hallo Mariska, Ik weet presies hoe je je voelt. Bij mij duurtde het uiteindelijk 162 dagen voordat ik weer ongesteld werd. Was toen al ruim een half jaar gestopt met de pil. Ontpillen kan dus lang duren, helaas. Ik wil je niet ontmoedigen maar het is dus mogelijk dat het nog even duurt. Hoop voor jou natuurlijk dat het bij jou niet zo lang duurt als bij mij, werd daar echt super gek van! Veel succes met wachten! Gr Droom