Een tijdje terug heb ik gepost over het feit dat mijn man zich heeft laten steriliseren en dat ik daar echt kapot van was. Dit is nu 2.5 jaar geleden en al die tijd wist hij dat ik me ongelukkig voelde. Nu 1.5 week geleden heeft hij zelf het topic aangesneden en hebben we het er weer over gehad. Hij gaf aan toch ook wel heel erg te missen dat ze zo klein en knuffelbaar zijn en dat hij na denkt over een derde. Uiteraard gaat daar ook het knuffelbare vanaf (en dat snapt hij), maar hij wil het nu nog eigenlijk niet missen. We hebben het er nu dus een tijdje over gehad en ik kan er niet van slapen. Ik loop er al zo lang mee en durf nu weer te hopen, dat ik ook eigenlijk nu meteen alles wil. Hij moet de afspraken nog maken en ik heb geen idee hoe lang dat allemaal gaat duren. Hebben jullie hier ervaringen mee? Praten we over weken? Maanden? Jaren?! Er zit nu al minimaal 4 jaar tussen de jongste en de volgende... En hoe sleep ik me door de komende tijd heen? Ps. Hij doet het echt niet voor mij! Hij doet het omdat hij eindelijk ook de mooie dingen, ipv alleen de vervelende materialistische dingen, ziet!
Mijn vriend heeft ook een hersteloperatie gehad. Is gelukkig allemaal goed gegaan. Het duurde al met al toch best lang omdat we eerst nog van verzekering moesten veranderen (we hebben uiteindelijk dus ook alles vergoed gekregen) en dat kon pas op 1 januari. Pas daarna eerste afspraak bij de huisarts gemaakt en doorverwezing gekregen naar zkh. Dat is wel even iets om op te letten... Als je al naar de huisarts bent geweest in 'het oude jaar', dan zal een nieuwe verzekering het in het nieuwe jaar niet vergoeden. Er zijn veel ziekenhuizen die de operatie uitvoeren. Maar ik hoor van 2 heel goede berichten, die hebben een speciale techniek. Wij wilden daarom persee naar dr van Rooyen in Tilburg. Ik snap dat je wereld op zijn kop staat nu je weer hoop krijgt, en ook dat het niet snel genoeg kan gebeuren. Toch misschien wel verstandig om je tempo een beetje af te stemmen op je man hoe moeilijk dat ook is... Maar dat maakt het uiteindelijk voor jullie beiden een stuk fijner (ik zat in een vergelijkbare situatie) Succes!