Grote kinderwens maar...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mamavanlois, Feb 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

Apr 10, 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Ik heb al een hele poos een extreme wens voor een brusje voor ons meisje van 2 jaar. Mijn vriend was er tot eind vorig jaar nog niet zo happig op maar merk dat hij wat losser komt en wil na de trouwerij er voor gaan. Ik wil zelf heel graag binnen nu en 2 maand de pil laten staan zodat ik m'n cyclus een beetje kan leren kennen en dan va juli starten... Er zijn alleen 2 dingen die me een beetje aan het twijfelen brengen.. De trouwerij in juli.. Ik loop natuurlijk de kans dat ik ongesteld ben op DE DAG of miss wel zwanger en last van kwaaltjes.. Daarnaast wordt ik dit jaar opgeroepen voor een neusoperatie.. Nu is mijn wens voor een kindje erg sterk.. Ik wordt gewoon een beetje gek van mezelf.. Ik weet niet of ik naar m'n verstand of m'n gevoel moet luisteren..

Heeft iemand btw ervaring met zwanger willen worden en een operatie in het verschiet? Als ik zwanger zou zijn zouden ze dan opereren of wordt het uitgesteld?

Wat zouden jullie in mijn geval doen.. Met rammelende eierstokken zitten wachten tot juli en dan pas stoppen.. Of nu de pil laten staan en veilig vrijen om niet zwanger te zijn op de dag maar wel al redelijk ontpilt zijn met kans op ongi op de dag...

Ik weet natuurlijk dat wij zelf moeten beslissen maar miss kan ik wat met advies van anderen en miss meiden met soortgelijke ervaring, trouwplannen en operatie...

Thnx lfs mamavanlois

2. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik Zou doen: nu stoppen met de pil en tot trouwdag met condoom doen. Neusoperatie doen als je wordt opgeroepen en nog niet zwanger bent. Het kan ook nog een tijdje duren voordat je zwanger wordt, dus misschien kan die operatie gewoon doorgaan. Of is het iets ernstigs of levensbedreigend? Dan zou ik wel op de operatie wachten. Ik denk dat narcose en zwangerschap niet samengaan, maar ik weet er het fijne niet van.

3. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Over de operatie kan ik je wel wat vertellen. Ik sta ook op de wachtlijst ivm operatie in mijn gezicht. Welliswaar compleet wat anders (lymfangioma)
    Ik ben op de wachtlijst gezet en nu blijk ik onverwacht zwanger. Opereren zonder acute noodzaak doen ze niet.

Ik word niet van de wachtlijst gehaald maar de rest gaat voor totdat ik mag en zal dan op plek 1 staan. Zodat ik niet opnieuw die wachtlijst moet afwachten.

Verder snap ik heel goed hoe verwarrend het kan zijn. Je hoofd wil niet altijd wat je hart wil en vice versa.

Succes en natuurlijk gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk

4. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

Apr 10, 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Thnx zwangeresje en matonneke voor jullie reactie.
    De operatie is niet levensbedreigend maar moet wel gebeuren helaas.. Mocht het zo vlot gaan met zwanger worden zal de operatie wel verplaatst worden.. Uiteindelijk maakt t ook geen bal uit maar jeetje wat kan je gevoel sterk zijn.. Matonneke dat van jou klinkt erg spannend.. Bij mij gaan ze voor de tweede x m'n tussenschotje recht zetten en openingen wijder maken.. Blehhh zie der nou al tegenop..

5. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36

Nou dat van jou is volgens mij ingrijpender. Ik heb een overschot aan lymfeklieren. Die zitten vast aan bloedvaten. Nu willen ze dmv vloeistof dat bloedvatje verstoppen en laten afsterven zodat die lymfeklieren ook afsterven. Acht keer om het half jaar injecties (ook al tien jaar gehad en drie grote operaties) dus ik zeg makkie ;)

6. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

Apr 10, 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Och jee dat klinkt ook niet prettig. Hoelang ben je nu in verwachting, moet je nog een poos of is het eind in zicht?
    Ik slik zondag de laatste pil van deze strip en hoop dat het m'n laatste strip zal zijn.. Haha 😄

7. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36

Nu 12,5 week. Dus ik mag nog even. Hihi
    Alhoewel het ook wel snel gaat. Ohhh spannende tijd hoor. Er bewust mee bezig zijn vond ik zo speciaal.
    Ook al zal het in eerste instantie alleen maar je cyclus leren kennen zijn.

Er is geloof ik wel iets te krijgen waardoor je niet ongesteld word op je grote dag. Maar het fijne weet ik daar niet van. Ik heb nooit problemen met mijn periodes en mijn partner ook niet. Voel me er ook goed onder en vloei nooit heel veel.

Wat een spannend jaar heb jij in het vooruitzicht zeg. Vind het gewoon spannend voor je. Hihi

8. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    je kan toch gewoon met de pil stoppen wanneer je ervoor wilt gaan? dan word je tenminste niet ongi dan.
    kijk idd of de operatie ook evt nog uitgesteld kan worden.

9. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

Nov 29, 2013
    3,534
    3,869
    113
    Of, hoe moeilijk het ook is, toch nog even doorslikken en dan eerst je operatie doen. Heb je dat ook weer gehad en hoef je daar niet meer aan te denken.

10. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

Aug 2, 2013
    796
    0
    16
    Female
    België
    Mee eens met Amaranthas. Daarna stoppen met pil maar wel nog veilig vrijen zodat je helemaal ontpilt bent.
    Heel veel succes met je aankomend huwelijk en operatie! En natuurlijk de zwangerschapsplannen :)

Share This Page