3 weken overtijd, zwangerschapstest negatief?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Smittie99, Feb 17, 2025.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smittie99

Smittie99 Nieuw lid

Feb 17, 2025
    2
    0
    1
    Female
    Beste iedereen,

Sinds jan 2025 zijn mijn vriend en ik begonnen met het starten aan onze kinderwens. 23 december 2024 ben ik voor het laatst ongesteld geworden en duurde 5 dagen. Ik heb mijn vruchtbare periode geschat rond 10-15 jan. Mijn cyclus is rond de 35 dagen, soms iets minder. Ik heb een regelmatige cyclus en zit al meer dan 2 jaar niet meer aan de pil.Ik had 27 januari 2025 ongesteld moeten worden maar zit nu al 21 dagen overtijd (cyclus dag 57). Heb geen symptomen van menstruatie. Alleen wat lage rugpijn gehad, vlagen van misselijkheid en ben erg prikkelbaar.
    Vanochtend weer getest en deze was negatief (na 2.5 uur wel mini blauw streepje maarja dat was buiten de aflees tijd)

Nu heb ik de huisarts gebeld en daar krijg ik te horen 'als je al zwanger was dan was je test wel positief geweest dus je bent het niet, we weten niet waarom je het niet wordt. Bloed test heeft geen zin"

Ik ben nu een beetje ten einde raad. Heeft er iemand tips voor mij? Dankjewel! ❤️

Attached Files:

2. xReGgyy

xReGgyy Actief lid

Apr 8, 2022
    365
    236
    43
    Female
    Ik bedoel het zeker niet lullig, maar ik snap wel wat je huisarts zegt. Bloed prikken gaat ook geen uitsluitsel geven, wat als deze test negatief is? Dan heb je nog geen zekerheid over wat er aan de hand is. De kans is echt veel meer aannemelijk dat je een cyclus overslaat dan dat je nu zwanger bent (al 7+ weken bedoel ik dan)

Share This Page