Innestelingskrampen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lisazz, 17 feb 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisazz

Lisazz Lid

2 jun 2022
    16
    0
    1
    Vrouw
    Het is 6-7dpo en eventjes na geslachtsgemeenschap voelde ik een opgeblazen gevoel en scherpe streekjes/prikkelend gevoel in mijn onderbuik. Hetzelfde gevoel als eisprongpijn maar dan in mijn onderbuik en heel gevoelig als ik het aanraakte. TMI had ook scherpe krampen in mijn anus hierdoor. Ook een soort strak gevoel in mijn onderbuik. Ik heb dit nooit gehad. Iemand die hetzelfde heeft ervaren of mij kan helpen.

2. Plopjes

Plopjes Lid

17 feb 2025
    88
    68
    18
    Vrouw
    Toevallig wel ja, inclusief de krampen downstairs. Dit is mijn eerste cyclus na het verwijderen van mijn spiraal, maar ik merk dat die krampen in ieder geval te maken hebben met hormonen. Zo had ik rond mijn eisprong ook anuskrampen en ik las online dat er best wel wat vrouwen zijn die hier last van hebben.
    Ik kan je niet vertellen of dit een symptoom is, maar wel dat het misschien hormonaal is.

Ik vrees dat je nog even geduld moet hebben. Wanneer moet je ongesteld worden?

3. Lisazz

Lisazz Lid

2 jun 2022
    16
    0
    1
    Vrouw
    Ja het voelde inderdaad als eisprongkrampen want tijdens mijn eisprong heb ik ook last van anuskramp dus vond het vreemd dat ik het nu 6-7 dagen erna terug voelde. Heb dit vandaag ook maar milder dan gisteren. Zo lichte steekjes soms in mijn onderbuik. Ik moet 25 februari ongesteld worden. Had jij zulke symptomen vooraleer je zwanger werd?

4. Lisazz

Lisazz Lid

2 jun 2022
    16
    0
    1
    Vrouw
    Ja het voelde inderdaad als eisprongkrampen want tijdens mijn eisprong heb ik ook last van anuskramp dus vond het vreemd dat ik het nu 6-7 dagen erna terug voelde. Heb dit vandaag ook maar milder dan gisteren. Zo lichte steekjes soms in mijn onderbuik. Ik moet 25 februari ongesteld worden. Had jij zulke symptomen vooraleer je zwanger werd?

5. Plopjes

Plopjes Lid

17 feb 2025
    88
    68
    18
    Vrouw
    In mijn tweede zwangerschap wel eigenlijk. En die krampen bleef ik ook na mijn zwangerschappen houden (echt wel vervelend).
    Bij mij heeft dit ook te maken met endometriose trouwens (in combinatie met de hormonen).

Ik zit nu op 10dpo en heb eigenlijk wel hetzelfde als jij hebt. Ook na geslachtsgemeenschap wel een drukkend gevoel daarbeneden. Ik zal je op de hoogte houden.

Deel Deze Pagina