Hallo Allemaal, Ik wil graag even mijn verhaal vertellen. Ik zou morgen 3 weken overtijd zijn en onderhand tig sensitestjes verder die negatief aan gaven. Nu heb ik vanmorgen toch weer een testje gedaan. Was al om 5:30 ( zoontje werd even wakker). Omdat ik niet gelijk een tweede streepje zag heb ik hem weg gelegt en om 7:00 keek ik nogmaals echt wel een 2de steep! nu las ik in de bijsluiter je na een half uur eigenlijk geen resultaat meer af mag lezen maar dat streepje komt toch niet zomaar? Ik heb al tig van zulke negatieve testen gehad nl en ook dan na ander half uur kwam er geen tweede streepje! Hoezo ben ik anders al 3 weken overtijd?? Ik doe nu over 2 dagen weer een testje om te kijken of deze donkerder is. Zo moest het even kwijt misschien herkennen jullie jezelf in mijn verhaal? en wat heb je toen gedaan? Dit zou ons 3de kindje worden, maar bij de andere 2 heb ik dit nog nooit gehad zolang overtijd. Misschien late bevruchting/innestelling? Liefs Kim
Ik krijg hem niet duidelijk op de foto sorry! zal anders over paar dagen nog eens proberen misschien is de test dan duidelijker?
Een test is na een bepaalde tijd niet meer betrouwbaar dus daar moet je geen conclusies op trekken. Gewoon morgen nog een keer testen dan weet je het zeker.
Als dit pas je 2e ronde is na stoppen met anticonceptie (pil etc), dan kan je nog niet echt spreken van een cyclus. Het kan heel goed zijn dat je pas 1,5 week geleden je ei hebt gehad en dan zit je zelfs nog voor je NOD (laat staan 3 weken overtijd). Weet je precies wanneer je eisprong is geweest (dmv tempen??)
Ik zou 22 december kunnen testen, heb altijd een vaste cyclus gehad met of zonder de pil dus weet zeker dat ik nu lang over tijd ben zo staat dat ook in mijn berichtje volgens mij.
Volgens je onderschrift is dit pas ronde 2. Dus ik ga er dan ook vanuit dat je tot asn de vorige ronde de pil oid hebt gebruikt. Dat je met de pil een cyclus had van 28 dagen is normaal want dat word zo geregeld door de pil. tijdens pil gebruik spreek je niet van een cyclus
Goede morgen! Zo juist weer een testje gedaan en ja hoor gelijk tweede streepje! Het is nu echt waar we zijn zwanger! Dit onderwerp kan dus gesloten worden. Kim
hallo, van harte met je zwangerschap alvast!! ik heb het zelfde als jou met de test.. ik deed die van de kruidvat met zon pippetje ik dacht ik zie niks geen 2e streepje maar even later zag ik hem wel maar moest wel goed kijken en vooral in het licht zag je hem goed zou ik dan zwanger kunnen zijn?? xxx
Ik heb een sensitest gedaan dipstick, heb ik bij de andere 2 ook gebruikt, niet zo duur en betrouwbaar. Hoe lang na testen zag je een 2de streepje? anders morgen vroeg nogmaals testen zou ik doen, Ze zeggen altijd een streep is een streep! x