hallo eveline, mijn dochter is nu 3,5 week oud en ze heeft sinds deze week een soort van pukkeltjes in het gezicht (zie foto). zou het door de voeding kunnen komen? ik ben aan het afbouwen en geef nu 3x fles en 5x bv per 24 uur. ook gebruik ik salvia officinales om de bv te remmen omdat ik enorm veel melk heb heeft dit ook invloed op haar? 3x per dag 15 druppels (ik neem het! zij niet ha ha) en mijn laatste vraag: als ik 3x fles geef per 24 uur en de rest bv moet ze dan nog steeds 5xdruppels vit K en 4x vit D per dag??? want in de flesvoeding schijnt dat ook al te zitten he? in gebruik nutrilon immunofortis hypo allergeen. en moet ik die druppels zelf ook nog nemen dan??? owja en als ze spuugt na de bv is het gewoon melk maar na de fles is het slijm! normaal??? veel vragen he? alvast bedankt groetjes willeke
Hallo Willeke, Ik weet eerlijk gezecht niet goed of de pukkeltjes met de voeding of met de hormonen te maken hebben, ik zou het voor de zekerheid even bij je consultatiebureau navragen. Dan kun je direct ook even vragen of de druppeltjes invloed hebben. Wanneer je kindje meer dan 500 ml flesvoeding krijgt hoef je geen vitamine D en K meer bij te geven. Melk is wel slijmvormend, maar dat zou ik ook even aan de arts vragen. Groeten eveline